Ik ben nu ruim 12 weken zwanger van een tweeling. Nu heb ik sinds dit weekend dat ik wakker wordt met een 'scheve' buik. Ik herken dit van mijn vorige zwangerschap, maar toen was ik al minstens 17 a 18 weken zwanger. Toen was dit ook duidelijk de baby. Nu voel ik smorgens ook een soort druk in mijn buik en als ik plat op mn rug ligt zie ik op die plek ook echt een bobbel. En deze bobbel is echt hard. De ene keer links en de andere keer rechts of meer in het midden. (Zie foto) een moment erna kan het gewoon weer weg zijn. De baby's zijn toch nog veel te klein om zo te kunnen voelen?? Toch weet ik niet wat dit anders kan zijn. Ik maak me geen zorgen hoor. Ben gwoon errrug nieuwsgierig Hmm...foto is helaas gedraaid...dus je moet je hoofd even draaien. De bobbel zit dus aan de linkerkant.
Hier ook al vroeg een scheve buik. Ook vaak met een soort druk en bobbel. Ik ging er maar vanuit dat ze met zijn tweeën op dezelfde plek liggen.
Hihi...nou, dan ga ik er vanuit dat het de baby's zijn en zal ik niet meer zo gaan porren, maar lekker gaan aaien haha
Met 12 weken zitten ze toch nog achter je schaambot of net er boven? Mij lijkt dat het dan niet kan, maar wie weet?
Hoi, Wat leuk dat je in verwachting bent van een tweeling! Ik ook en ik heb nu ook soms een scheve buik hihi..maar mijn buik werd echt pas na 22 weken zichtbaar dus daarvoor nog niet. (Eerste zwangerschap) Maar het zal vast kunnen! Mijn moeder heeft ook als tweede zwangerschap een tweeling gedragen en toen was alles ook veel sneller te zien en voelen zei ze.
het is sowieso sneller te zien omdat het je 2e zwangerschap is en je bent in verwachting van een tweeling.
Ik had dit van de week ook, ben nu 14 weken zwanger en verwacht 1 baby. Maar aan linkerkant een hele bobbel. Na het plassen was het wel veel minder dus wat het bij mij nou geweest is. Ik heb echt precies zo'n zelfde foto van mijn buik.
Ik heb het ook regelmatig gehad rond 13 14 weken. Toen uit nieuwsgierigheid aan vk gevraagd en die zei dat het de baarmoeder is die geprikkeld is (door blaas ofzo) een dat als het kindje aan 1 kant ligt het daar naartoe trekt. Na het plassen was het dan ook weg bij mij. Geen idee hoe dat met een tweeling zit
View attachment 450384 Zo ziet het er ongeveer bij mij uit (hier ligt er alleen 1 met haar kont omhoog. )