Ik heb altijd de Kruidvat testen gebruikt, paar weken geleden kwam ik erachter dat ik zwanger ben. Inmiddels zit ik rond de 7 weken ongeveer. Ik heb nog geen echo gehad, maar ik had nog een test liggen vandaag en tot mijn verbazing was de test wat lichter? Kan dit? Ik stress me nu eigenlijk wel dus heb meteen een cb test gehaald maar die geeft gewoon wel 3+ aan. Ik dacht dat de test zou dalen naar 2-3. Wat denken jullie?
KV wordt lichter als je hcg waarde erg hoog is. Niet meer testen dus, daar wordt je alleen maar onzeker van. Gefeliciteerd..
Dank je wel, ik word hier zeker onzeker van, heel irritant. Ik ga ook niet meer testen, ik maak mezelf alleen maar gek!
Niet meer testen hoor. Je bent gewoon hartstikke zwanger. Geniet ervan ipv je druk te maken om de kleur van een streep.
Precies, irritant dat ik er continu mee bezig ben, komt omdat ik bang ben voor een teleurstelling. Lijkt wel alsof ik ernaar op zoek ben.
Voortaan hard dat rek met testen voorbij rennen die streepjes van kruitvat zeggen niets. Mijne zagen er ook zo uit.
Iedereen die zwanger is (geweest) kent dat gevoel van willen testen hoor, maar beter niet meer doen, dan is het te hoog om zichtbaar te zijn plus dat elke test anders uit slaat en nooit evenveel kleurstof heeft. Soms met zelfde urine en zelfde pakje testen, toch andere uitslag met lijntjes. Hartstikke zwanger! Heb je trouwens geen mooie test gehad bij moeders voor moeders? Als je niet weet wat het is, even googlen, het is heel hard nodig de urine van zwangere vrouwen zodat vrouwen zoals ik medicijnen krijgen om überhaupt ooit nog zwanger kunnen raken En nu genieten van je zwangerschap!