Hoi allemaal, Zelf ben ik er net achter gekomen dat ik zwanger ben van de derde... nog heel erg onwennig, wie heeft er zin om mee te kletsen? Gr Anneke
Gefeliciteerd! Ik ben er ook net achter dat ik zwanger ben. Ben half december uitgerekend van nr 2. Zo spannend!
Gefeliciteerd! Ik kwam eergisteravond achter dan ik zwanger ben. Dinsdag pas nod dus nog wel even spannend. Volgens FF is mijn ud 21 dec
Spannend! lijkt of ik het nu spannender vind dan vorige keer. Vorige keer bewust mee bezig, 1 dag voor NOD een positieve test en toen was ik gewoon zwanger. Nu was het toch een beetje een verrassing, en voel ik meer twijfels. Donderdag vast een eerste echo bij de gynaecoloog. Hopen op een hartje te zien!
Ik vanochtend getest, licht maar duidelijk streepje. Woensdag weer testen... Heb 1 januari n miskraam gehad (1e zwangerschap) dus zit r nu wel anders in.
Er is al een clubje: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/568332-uitgerekend-december-2015-a.html Je kan ook een eigen club aanmaken bij 'Bevallingslijst forum'. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl