menstruatie of niet?

Discussion in 'Zwanger worden' started by mama1803, May 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama1803

mama1803 Actief lid

Sep 14, 2013
    401
    0
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    ik was gisteren een dag overtijd.. heb een dag daarvoor wel heel licht posi getest maar dit was heel licht maar wel te zien... nu kreeg ik gisteren bloedverlies dus dacht yep ongi.. maar nu het volgende. Normaal vloei ik echt heel hevig en moet ik op de dag zelf echt een tampon in doen en moet me om het uur verschonen.. ni gisteren na toilet bezoek had ik dus wel helder rood bloedverlies (zonder stolsels) heb ook wel een zeurend gevoel in mijn buik. Maar wat ik dus raar vind ik hoef geen tampon te dragen of maandverband want het komt er niet uitgelopen het is echt puur alleen na het plassen en zie het bij het afvegen en soms een klein druppeltje in de toilet... vraag me nu dus echt af is dit nu wel of niet een menstruatie... uiteraard begrijp ik dat hey kwestie is van afwachten en zien hoe het verloopt. Maar wie heeft dit nog meer mee gemaakt en bleek toch zwanger?

2. Moess

Moess Niet meer actief

Als het niet doorzet morgen nog een testje wagen?

3. Jemima

Jemima Bekend lid

Mar 7, 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Zou inderdaad even morgen testen als het niet door zet !

4. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

Jan 13, 2015
    731
    4
    18
    Female
    Vlaanderen
    Ik had de laatste ronde exact hetzelfde. Terwijl ik anders zo hevige maandstonden heb. Helaas was ik niet zwanger...

Ik hoop voor jou dat het bij jou wel zo is!

5. mama1803

mama1803 Actief lid

Sep 14, 2013
    401
    0
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    Kijk het gewoon nog rustig aan wat het doet... ik heb geen hoop meer. Weet iemand van jullie misschien het volgende... ik gebruik al paar jaar geen anticonceptie meer... altijd veilig gevreeën met condoom maar nu dus sinds 2 maanden zonder. Ik had eigenlijk nooit problemen met mijn menstruatie en had ook bijna tot geen krampen voelde het nooit aankomen maar nu sinds nu dus wel.... kan het zijn dat mijn lichaam hier aan moet wennen omdat er nu iets gebeurd zeg maar? Vorige menstruatie verliep ook al anders dan normaal. Ik verlies nu ook al wat stolsels dus om eerlijk te zijn heb ik geen hoop meer maar die krampen die ik nu heb heb ik anders nooit gehad.

Share This Page