Of altijd grijs? Ik heb vandaag rond 10dpo getest met een kruidvat 2 voor 5 euro. Binnen 5 minuten zag ik met veel getuur en fantasie heeeeel licht misschien iets.. 15 minuten later (na afleestijd dus) ietsje duidelijker, maar heb al vaker valse (indroog)streepjes gehad dus kon daar niks mee. Een paar uur later is het streepje ineens duidelijk opgedroogd en roze. Knaagt nu toch aan me Ik weet dat het buiten afleestijd niet geldig is, maar zoals de titel al vraagt: kan een indroogstreepje roze zijn?
Mijn aller eerste kv test was pas na 30 min positief.. dus die heb ik weg gedaan want ja offcieel mag je dat niet meer als positief beschouwen.. echter ongi bleef uit.. en toen ik aantal dagen later weer test deed was die binnen 5 min licht roze! Heb nooit knal test gehad.. dus miss over 2 dagen weer ff testen??
Het zou kunnen, maar mijn ervaring is dat het dan een indroger is Dit was mijn indroger vorige week en knetter roze. Verscheen ongeveer na 30 a 45 minuten.... daarvoor vrijwel niets. ik weet echt zeker dat het een indroger was. Streepje is ook iets dunner maar wel roze! Is het streepje bij jou wel even breed als controle streep?
Mamalap heb jij daarna nog vaker getest? Jouw test is echt geen indrogen! Ben zwanger van mijn 6 de kindje en mega ervaring met de k2v5
Ik ben ook wel benieuwd naar foto!!!!!! Maar helaas echt indroger, de dag erna getest hartstikke wit en ook gewoon ongesteld. Mijn ervaring is echt als er binnen 10 minuten niks staat is het een indroger. Het tuurstreepje kan wel iets duidelijker worden na de 10 minuten, maar dan is hij echt al wel te zien binnen 10 minuten. Helaas heb ik de afgelopen cycli al redelijk wat lichte streepjes gehad dus ook hier de nodige ervaring
Jeetje zeg van zo'n test word je normaal gesproken toch super vrolijk.... wat een nare ervaring. Hoop dat hij snel blijvend mag knallen
Ja hoor, had ik bij twee zwangerschapstesten. Een heel vaag lijntje, maar na een uur nog eens op de test gekeken en toen ineens een veel duidelijkere roze lijn. Maar was wel een indroger.
Wow mamalap, die is wel enorm duidelijk! Het streepje is even dik ja, en roze (achtig).. maar wel licht, zeker op de foto
Ik vind het overigens niet heel erg als het een indroger zou zijn hoor, zitten nog een beetje in dubio wat we nu willen maar vroeg me gewoon af of een roze lijn überhaupt een indroger kan zijn, ken zelf alleen de grijze variant. Maar blijkbaar kan het dus! Bedankt voor jullie reacties
Oef dit is inderdaad een lastige! Ja ik zie hem, gezien de tijd en twijfel zit er niks anders op dan morgen of overmorgen opnieuw te testen. Ik beschouw zelf dit soort testen als negatief. Lief hoor sorraya, maar ik riep zelf al gelijk indroger ging dus ook uit van negatief en ben gelukkig zo'n te nuchter persoon