Vijfde week en nu al last van bandenpijn.

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Rosamber, 18 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosamber

Rosamber Lid

7 mrt 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd of er ook meer zijn die nu al last hebben van bandenpijn. Eergisteren de avondvierdaagse meegelopen en toen ik 's avonds op bed lag kwam ik net in slaap van de pijn onder in mijn buik. Geen kramp maar echt, zeurende pijn.

2. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Ik zit bijna in week 5, gister ook last gehad van menstruatie krampen in me buik en vannacht ook wakker geworden van de zeurende pijn in mijn buik. Vandaag voel ik weer niks.. Hoop dat het allemaal goed gaat

3. Rosamber

Rosamber Lid

7 mrt 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook af en toe. Menstruatieachtige krampen. Maar meestal aan het einde van de dag wat zeurende pijn in mn liezen. En ook als ik ga rennen.
    Ik zou me er geen zorgen om maken. Het hoort er bij.

4. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Zolang ik geen bloed zie is het goed :) ik probeer me ook geen zorgen te maken en dat deed ik ook niet maar ik werd vannacht gewoon wakker van die pijn..

5. Rosamber

Rosamber Lid

7 mrt 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap dat je je dan zorgen gaat maken. maar ik denk dat zolang het komt en gaat het wel mee zal vallen
    Ik zal blij zijn als ik een aantal weken verder ben. Geeft me wat meer zekerheid.

6. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Ja inderdaad, als je die 12 weken voorbij bent geeft dat wat meer rust, ook al kan het dan nog mis gaan...

7. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Bij mij was dit 1 van de redenen om een test te doen. Ik had al een week telkens bij het opstaan een trekkend gevoel in buik. Vervolgens een test gedaan en 4 weken zwanger. Die bandenpijn werd steeds heftiger.

8. priscilla243

6 mei 2015
    46
    0
    0
    Hoi dames allereerst gefeliciteerd!!!ik heb ook last van menstruatieachtige krampjes. Heb nu een kersenpit kussen op mijn buik.trekt weg nu.zolang het idd wegtrekt en geen bloed verschijnt, neem ik het ook van dag tot dag.Ben ook erg onzeker ook al hoort t erbij.succes dames. Ik duim voor jullie en voor mezelf natuurlijk

9. Rosamber

Rosamber Lid

7 mrt 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Priscilla243 jy ook gefeliciteerd. Ik zal het ook eens prpberen met een warme pittenzak. Als ik bezig ben voel ik niets maar als ik stil zit begint het weer. En idd maakt het wat onzeker ook al weet ik dat het heel normaal is. En ergens is het ook fyn om te voelen dat er van alles gebeurd in mn buik. Jy ook succes!

10. Rosamber

Rosamber Lid

7 mrt 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi vlinder1985.. dat zal per persoon idd ook verschillen vanaf hoeveel weken en hoe heftig het is. Maar fyn om te lezen dat jy dit net zo had.. of najah fyn. Iig dat het herkenbaar is. Gekke is dat ik me van de vorige twee zwangerschappen iets meer herrinner.. maar dat maakt het ook weer leuk.

11. priscilla243

6 mei 2015
    46
    0
    0
    Hoi rosamber. Dank je wel.Erg vervelend die onzekerheid. Maar die krampen hebben voor 50% ook met mijn stoelgang te maken denk ik.gaat wat moeilijker de laatste dagen. Ik heb al pds, dus ff aftasten hoe en wat bijvoorbeeld met eten. Maar is niet fijn het gevoel te hebben ongesteld te worden. :( Ik pak het maar idd van dag tot dag 😁

Deel Deze Pagina