Heel raar om om het te typen maar ik heb zondag en test gedaan en voordat ik hem neer kon leggen 2 zeer duidelijke streepjes dus ik kan oprecht zeggen in ben ZWANGER al voelt het nog onwerkelijk . Dit na mijn 2de icsi poging. De punctie heb ik op 31 mei gehad en de terugplaatsing was op 3 juni. Nu wil het geval dat er sprake was/is van overstimulatie. Niet echt last gehad, mijn gewicht normaal sinds de punctie maar wel een buik alsof ik al 4 maanden zwanger ben ofzo. Mijn kleren kan ik eigenlijk al niet meer aan..... zijn er meer dames die dit herkennen? Kan dit toch nog zijn dat ik vocht vast hou in mijn buik??
Hoi hartelijk gefeliciteerd. Ik ben bijna 5 weken. En ik heb wel een opgezette buik maar is van mijn darmen denk ik.maar wens je een mooie zwangerschap toe
Gefeliciteerd Geen ervaring met over stimulatie Ik ben wel via ivf zwanger geraakt Met 9 weken kon ik al me eigen broeken niet Meer aan
Dank je. Mijn collega zei net uhm hoelang ben je als zwanger haha. Jullie ook allemaal GEFELICITEERD!!