positieve ovulatietest 4 dagen voor nod

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mom2Be92, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Heeft iemand dit ooit gehad? 4 dagen voor nod een lichte streep met een ovulatietest en uiteindelijn zwanger? Ik weet dat ik dit niet mag vertrouwen maar ben gewoon nieuwschierig naar degene die dit daadwerkelijk hebben meegemaakt:)

2. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Een lichte streep is geen positieve ovulatie test, ik heb altijd een streep op m'n ovulatie testen..

Als je echt een knaller hebt, zou je zwanger kunnen zijn,
    Maar ik zou daar niet op vertrouwen :)
    Heb wel gelezen dat t zo kan zijn, maar niet met een licht streepje

3. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Ik heb ook altijd een streepje.... dus dat is standaard zichtbaar.
    Toen ik dacht dat ik een ei had bleek ik zwanger. Deze knalde enorm!
    Dus hij kan reageren maar mijn test knalde !

4. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik snap niet zo goed waarom mensen met een ovulatietest testen maar dat zal wel aan mij liggen :O

Als je hoopt zwanger te zijn zou ik zeggen, doe een zwangerschapstest.

Lichte strepen op een ovulatietest zeggen inderdaad niks!

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je hebt altijd LH in je lichaam, dus een ovulatietest kan gedurende je hele cyclus een licht streepje geven. Dat zegt niks over een eisprong en al helemaal niks over een zwangerschap, helaas. Dus afwachten en op je NOD met een zwangerschapstest testen. ;)

6. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ik zou ook echt even een zwangerschapstest kopen! ik heb inderdaad wel eens gelezen dat ovulatietest ook buiten eisprong wel streepje kan geven. om teleurstelling te voorkomen gewoon even met een 'echte' test testen!

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik zou eerst de titel van dit topic aanpassen...daar klopt namelijk niks van.
    Een lichte streep op een ovu test is niet positief maar hartstikke negatief.
    En voor de rest sluit ik me bij loetje88 aan,ik begrijp er ook niks van.

8. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Als je niets aardigs kan zeggen zeg toch niks? Gelukkig is iedereen anders....in mijn vraag staat duidelijk aan degene die hiermee ervarinf hebben....niet aan degene die mensen willen afbreken en afkraken....je hoeft me niet te snappen....ik probeer graag alles uit....mensen moeten leren elkaar in hun waarde te laten en dit geld ook voor loetje

9. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Aan de andere meiden bedankt voor jullie nette en informatievolle reacties....het is de eerste maand die ik ooit ovulatietesten ben aan het gebruiken en was gewoon nieuwschierig omdat de wens naar een tweede heel erg is.....denk dat iedere mens die graag een kind wilt alles uitprobeert!

10. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Hoi Mom2Be92,

Goed dat je sommige mensen op hun plaats zet. Kan het even niet laten om te reageren. Natuurlijk zijn de ovulatietesten voor iets anders bedacht om een zwangerschap te meten. Maar ja, het is wel leuk om uit te proberen.

Normaal gesproken ben ik er allemaal niet zo mee bezig, maar doordat ik ziek was deze week, toch wat meer. Ik ben toen ook met ovulatietesten aan de slag gegaan. Op de eerste was niets te zijn en op de tweede en derde weer wel. Het loopt zelfs een beetje op. Ik weet dat het allemaal niets zegt, maar het was voor mij heerlijke bezigheidstherapie. Bij mij hebben de ovu testen sowieso niet een standaard streepje, behalve rond de ovulatie.

Dus, Mom2be92, doe vooral datgene waar jij je goed bij voelt:).

Groetjes,

Loolaa

11. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat neemt niet weg dat de titel niet klopt!Hij is niet positief,dus zeg dan ook niet dat hij wel positief is.

12. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Dankjewel lola:) dat is het ook voor mij een bezigheid:) en niks mis mee met alles uitproberen :) thanks meid....ik vind egt dat wij vrouwen allemaal als 1 moeten staan en niet mekaar afkraken...samen sta je sterker:)

13. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Ik ben het helemaal met je eens!!! Één voor allen en allen voor één;) Van dat gemopper wordt ook niemand iets wijzer.

14. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    TS dacht in 1e instantie toch dat de ovulatietest positief was. En wat dan nog. Waar stoor je je aan. Kan jou het schelen.

Inderdaad zoals de andere meiden al aangeven heb je altijd wel LH hormoon in je urine. Toen ik zwanger was heb ik in m'n 6e week ook voor de gein een ovulatietest gedaan, die was zo knal!

Hoop voor jou op een mooie vette streep op je zwangerschapstest, TS! :)!

15. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    dankjewel mop ik zit op 11dpo dus nog een paar daagjes wachten:D

16. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Niet iedereen test met opzet met de 'foute' test en wat dan nog.... eigen keuze toch.
    Maakt een mens zich al niet druk om. *zucht*
    Ik dacht na mn 'menstruatie' weer een eisprong te hebben dus ging ik ovu testen doen.
    Knalde enorm. En wat bleek ik was al zwanger, wel een bbz vandaar een menstruatie achtig iets.
    Dus niks verkeerde testen etc. Ik wist niet beter en zodoende weet ik dat ze bij knallen op hcg.

Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar heb wel respect voor elkaar!

Deel Deze Pagina