Hoi dames, Vanavond een test gedaan.. Ik ben er al een paar maanden bewust mee bezig om zwanger te worden.. Na flink wat keer negatief had ik deze keer een apart voorgevoel. ik heb eerder op de avond getest. Wat de denken jullie? Het streepje is zo dun.. Help help ( morgen ga ik natuurlijk nog een keer testen! ) Groetjes!
De kruidvat is duidelijk positief! De andere twee lijken mij cassetes voor een digitale CB? Die mag je niet zo aflezen.
Gefeliciteerd! Maar waarom een clear blue uit elkaar slopen als ie zwanger aangeeft? Volgens mij moet deze sowieso 2 strepen hebben 1 voor controle en 1 om de hcg te meten..(klinkt ook heel logisch want dat heeft iedere test....Maar deze heeft bij openmaken kennelijk altijd 2 strepen.) heb ik ergens gelezen maar weet t niet zeker hoor.
Je hoeft inderdaad de cb 'niet te ontleden' die streepjes zijn volgens mij anders dan die bijv van de kruidvat! maar ik zie duidelijk een streep! Dus voorzichtig gefeliciteerd!!
Hoi dames! Yeah, fijn om te lezen dat jullie ook denken dat het zo is! Ik heb een cb test gekocht met meerdere testen in 1 x. Dus voor 1 apparaat. Vandaar dat ik ze eruit heb gehaald en het later nog een keer heb gedaan. Maar goed! Morgenochtend voor de zekerheid nog een test doen.. Owwww ik vind het zo bijzonder!