kan iemand mij uitleggen hoe het werkt met ovulatie testen en temperaturen ? wij willen gaan voor ons 4de kindje maar dat gaat niet echt lekker dus wij willen gaan testen met ? en temperaturen wie kan me daar iets meer over vertellen ? ......we willen het namelijk eerst zo proberen zonder gelijk de malle molen in te moeten .
Je kunt beter tempraturen, dat is veel duidelijker.. en goedkoper Je dient elke ochtend rectaal te tempraturen, meteen nadat je wakker word en voordat je opstaat. Dit dient elke dag op dezelfde tijd te gebeuren. Je begint met tempraturen op de eerste dag van je menstruatie. Je zult zien dat de repair elke dag nagenoeg hetzelfde is. Op den duur zal je tempratuur met 0,2 graden stijgen, dat wil zeggen dat je eisprong 1 dag daarvoor is geweest. Ik heb dit zelf ook gedaan en mijn eisprong bleek precies te komen wanneer het hoorde dus na 2 rondes was ik er al klaar mee en worst ik genoeg. Succes ermee!
Het nadeel van alleen temperaturen is dat je achteraf pas zult weten wanneer je eisprong is geweest, te laat dus eigenlijk. Weet niet hoe regelmatig je cyclus is maar persoonlijk zou ik willen weten wanneer mijn eisprong komt zodat ik die iig niet hoef te missen. En zo duur hoeft het niet eens te zijn, die van de action werken prima en kosten niet zo veel.
Hallo dames ik had even een vraagje wij zijn al meer dan een jaar bezig om zwanger te worden maar tot nu toe nog geen resultaat. Nu maar begonnen met ovulatietesten en nu heb ik er 1 gedaan.steep is wel duidelijk maar is dit nu al een eisprong of moet de streep nog donkerder zijn.