Hallo! Begin deze week had ik een hele positieve zwangerschapstest (een knaltest, weet ik nu na een paar dagen Googlen), waardoor ik bijna flauwviel in mijn badkamertje. Van schrik, maar ook van geluk! Ik was al meer dan een week overtijd, maar ging er op de één of andere manier nog steeds van uit dat het niets was. Vooral omdat mijn vriend en ik pas 7 maanden samenzijn en ondanks dat we erg happy zijn, dit nog niet echt op de planning stond. We hebben elkaars ouders nog niet eens ontmoet! Dat wordt een heel grappige eerste ontmoeting, want wij hebben besloten ervoor te gaan en dit mooie wondertje een kans te geven ik geloof niet dat ik ooit zo gelukkig geweest ben. Nu nog even de ouders bezoeken haha! X
Hahaha, lekkere binnenkomer! . Gefeliciteerd! Zo te horen zijn jullie er blij mee gelukkig. Een voorspoedige zwangerschap toegewenst!
Gefeliciteerd! Maar na 7 maanden elkaar ouders nog niet ontmoet? Is daar een reden voor? Hopelijk zijn zij net zo blij als jullie
Ik vond dat de eerste maanden ook niet nodig hoor. Na een eerdere stuk gelopen relatie waarbij mijn leven compleet overhoop werd gegooid, besloot ik ook eerst zelf uit te vinden wat ik nu echt van deze man vond zonder mijn ouders er durft in te betrekken. Ook hier gefeliciteerd
Leuk hoor, gefeliciteerd!! Mijn man heeft mijn ouders ook pas na een paar maanden gezien, toen woonde ik zelfs al bij hem in.
Gefeliciteerd! Ik bleek zwanger van onze zoon toen we nog maar 3 maanden samen waren, dus het kan nóg korter hihi Het heeft voor mijn vriend ook even geduurd voordat hij mijn familie ontmoette. Helaas gebeurde dit op de crematie van mijn oma... dus dat was nogal een dubbel gevoel. Ik hoop dat je schoonouders leuk zijn hihi ^^ Geniet van je zwangerschap!
Gefeliciteerd !!! Ik was nog sneller..... wij hadden 2.5 maand een relatie dus ook een ongeplande verrassing! dacht dat ik niet zwanger kan worden omdat ik met mijn ex 2.5 jaar bezig was!!! Maar het is jou leven...dus laat iedereen er van denken wat ze willen toch!
Ha! Gefeliciteerd! En het maakt niet uit hoe lang jullie bij elkaar zijn, als jullie er voor gaan en de kleine onvoorwaardelijke liefde krijgt kan niemand er een probleem in zien toch Fijne zwangerschap gewenst!
Wat een lieve berichtjes dank je wel allemaal! Wij waren gewoon lekker rustig bezig met elkaar goed leren kennen voordat we families erbij betrokken, inderdaad ook vanwege onze eerdere relaties en omdat we aaaalle tijd van de wereld hadden. Dachten we
hihi Het geluk spat eraf! Leuk joh! Ze krijgen een schoondochter én een kleinkind! Hoppa! Jij maakt een onvergetelijke eerste indruk Veel plezier!!!
Gefeliciteerd! Nou dan hoop ik voor je dat je leuke schoonouders hebt Hier ook niet heel lang gewacht. Maar mijn vriend was ook wat meer op leeftijd dan ik ben. En we hadden niet echt jaren de tijd daardoor om te wachten. Het zet wel veel druk op een relatie. Vooral als je beiden vrij verschillende ideeën blijkt het hebben. Maar jullie hebben nog maanden de tijd om dat uit te lijnen.
Wauw, wat een blij bericht!! Van harte gefeliciteerd met dit onverwachte, maar blijkbaar erg gewenste geluk! Geniet van je zwangerschap!