lieve allemaal! ik zal me even voorstellen, ik ben sharon ik ben 26 jaar oud en moeder van een mooi zoon van bijna 4 jaar, rayshano mijn zoontje heb ik met mijn ex partner en zij is ook de bio moeder van hem nu wil ik graag nog een kindje en ben daar dus druk mee bezig. op 15-09 had ik mijn eisprong ook zeker gevoelt en heb de 15de ook 2 inseminates gedaan (thuis) nu heb ik sinds gister het gevoel alsof ik zwaaar ongesteld moet worden en vandaag is dit alleen maar erger geworden terwijl ik de 29ste pas mijn nieuwe periode moet hebben. kan iemand mij vertellen of dit te maken heeft met de inestelling of voorbereiding op een miskraam? wie heeft hier ervaring mee? ------------------------------------------------------------------------------- lieve allemaal, nieuwe ontwikkelingen. mijn temp stijgt sinds 2 dagen weer. de sahara is inmiddels een ocean geworden(veel witte afscheiding) hahaha en de krampen blijven door zetten. daarbij is mijn buik opgezet vanaf mijn schaambeen iemand daar ervaring mee? ohja en kom niet in de buurt van mijn tepels want die doen zeeeerrrr!!! nog 3 dagen voor de vroege test!! SPANNENDDDDD
Jeetje wat spannend allemaal! Ja je kan alle kanten op. Het kunnen tekenen zijn van zwangerschap, maar ook gewoon van je cyclus. Toch even afwachten! Succes en hopelijk heb je snel een Mooie positieve test in handen.
Nou vandaag (veeeelste vroeg) een vroege test gedaan en die was zoals verwacht negatief. Ik hou nu de gedachten in me hoofd dat het ook niet zo is en wacht op me ongi, gebeurt dat niet doe ik opnieuw een test 😊