Ik heb sinds vanmorgen enorme krampen onderin mn buik, alsof ik ongesteld moet worden. Hierbij ook een beetje licht roze/rood bloedverlies bij afvegen. Misselijk, en gewoon niet helemaal lekker in mn vel. Eisprong afgelopen maandag/dinsdag (zie vorige topic afgelopen maandag) door middel van ovulatie testen gevonden. Vanmorgen voor zekerheid nog een test gedaan maar daar was niks tot weinig meer op te zien. Hebben er meer mensen deze soortgelijke klachten gehad na eisprong, want dit lijken me geen innestelings symptomen, en voor mn volgende menstruatie is het wat vroeg, na 3/4 dagen al?! Ik snap er niks van Wordt moe van mn lichaam (en mezelf!) bij elk ding denk ik wat kan dit nu weer zijn, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt..
Wellicht is de eisprong niet gelukt...soms maakt het lichaam wel het LH hormoon aan, maar springt het eitje niet. Dan probeert het lichaam het later nog eens. Met het springen van het eitje kan wat bloedverlies ontstaan, dus wellicht is dat het. Of anders is je ei wat later gesprongen, gemiddeld is het 12-48 uur na de start van aanmaak LH hormoon door het lichaam maar heeft het bij jou langer geduurd. Succes!
Okee dit heb ik nog niet eerder gelezen of gehoord. Dit zou het wel kunnen verklaren! Maar dat zou dus ook kunnen betekenen dat het deze keer niet lukt dan?? Balen! We wachten het af.. ik was juist blij dat ik een goede test had en we gezellig hebben kunnen klussen na even een kleine break! :S
Zaadcellen kunnen best lang in het lichaam overleven, ik weet niet wanneer je geklust hebt maar misschien heb je dus nog een kansje.
Maandag ochtend en avond goede testen, maandagavond geklust, dinsdag ochtend werd de test alweer lichter, helaas daarna niet meer kunnen klussen. Dus ik hou al in mn achterhoofd dat dit een voorproefje is van mn menstruatie of iets, dan is de teleurstelling minder groot. Ik hoop het natuurlijk niet want gaan vanavond op vakantie, dus ongesteld worden op dit moment, terwijl ik een week later pas verwacht had, zit ik echt niet op te wachten!
Oké maar het kan dus wel, ik denk dat je vanmorgen misschien je ei had. Succes met wachten en fijne vakantie!