Prikkelingen door bandenpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Isaaa, 24 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isaaa

Isaaa Nieuw lid

24 sep 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen

Ik heb mij hier aangemeld omdat ik wat vragen heb over mijn zwangerschap.

Op dit moment ben ik 22 weken zwanger en heb ik bij 12 weken een cerclage gekregen. Dit heb ik preventief gekregen door een eerdere vroeggeboorte bij 26 weken wat te vroeg was voor ons dochtertje.

Deze zwangerschap is natuurlijk extra spannend voor ons.

Nu heb ik sinds een paar dagen wat pijn in de onderbuik, het zijn pijnen langs de zijkant en onderbuik die 3 seconden ongeveer aanhouden. Ik heb ook last bij draaien en in de auto zitten, iedereen denkt bandenpijn maar door de voorgeschiedenis twijfel ik erg.

Ik heb er vandaag ook last van als ik rustig lig dus dat beangstigt mij wel. Ik merk ook dat mijn buik soms even hard word, heel kort 2-3 sec. maar toch.

Nu ben ik benieuwd of iemand mij kan uitleggen of ik hier te maken heb met harde buiken of bandenpijn en in hoeverre dit prikkelingen op mijn baarmoeder kan geven.

Alvast bedankt ;)

2. Lila

Lila Niet meer actief

Tegen mij werd gezegd dat vanaf harde buiken ritmitsch opkomen het ontsluiting kan geven, als het zomaar soms eens is kan het geen kwaad :) maar aangezien jou voorgeschiedenis denk ik dat je wel even als controle aan de monitor mag hoor?

3. Isaaa

Isaaa Nieuw lid

24 sep 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik kijk het idd nog tot morgenvroeg aan, ritme zit er gelukkig niet in. Ik weet niet of bandenpijn voor een harde buik / samentrekking zorgt want voor de rest gaat het gelukkig goed.

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Bandenpijn kan zeker harde buiken geven, maar die kunnen met een cerclage wel degelijk gevaarlijk zijn ook al zijn ze niet ritmisch.
    Ik ben zelfs compleet uitgesloten van de optie van cerclage doordat ik een gevoelige bm heb en dus heel veel harde buiken.
    Ik zou dus vandaag nog even contact opnemen met je arts. Dat is de enige manier om er zeker van te zijn dat het geen kwaad kan.
    Sterkte!

Deel Deze Pagina