Hallo, Ik heb een vraagje ik heb nu al 3 dagen op 2 verschillende testen ( ja ik heb er 4 geprobeerd!) een heel licht plusje.... weet alleen niet of ik het graag wil zien of dat het nou zo is?? ( ik plaats even een foto erbij, deze is wel wat vager te zien op de foto dan in het echt zeg maar) Het is trouwens 14 dagen na de laatste keer dat ik gemeenschap heb gehad....iemand ervaringen?
Nou ik zie m wel hoor!!! Ziet er goed uit denk dat je aan de vroege kant bent qua testen. Morgen / overmorgen opnieuw en kijken offie oploopt
Hey! Nou ben ik toch niet gek aan het worden heh! 😊 het rare is alleen dat het al 2 dagen hetzelfde lijkt te zijn.... nou idd maar even afwachten en weer en nieuw testje er tegenaan gooien morgen ochtend! Dit was dan ook niet met ochtend urine...
Ik zit nu op 10 dpo... heb al 2 dochtertjes en bij mijn 1e had ik echt knallers van testen en bij mijn 2e was het ook zo vaag, maar dat is alweer 5 jaar terug dus hoe vaag weet ik niet meer precies....de foto's zijn wel iets vager dan dat ik ze hier heb idd, maar de streep is nu ook zonder turen te zien (is wel wat tijd overheen gegaan voordat het wat donkerder werdt dus hoe betrouwbaar dat is weet ik niet).
Het liefst meteen! 😂 denk alleen niet dat het dan veel zin heeft... ik ga morgen even een nieuw testje halen en dan denk ik dat ik woensdag ochtend ga testen...als er een dagje tussen zit heb ik misschien ook meer kans op een duidelijkere uitslag...
Dat klopt een dag ertussen en ochtendurine dan zou die woensdag echt duidelijker moeten zijn.. Ik ben benieuwd! Succes met wachten tot woensdag haha
Ik zie ook een plusje op de tweede foto. Probeer misschien eens die van Kruidvat 2 voor 5. Die zijn altijd makkelijker om af te lezen. Op dpo 10 had ik nog nega testen. Pas van dpo 11 werden ze positief. Succes!