Hallo meiden/dames, Nu zit ik pas op 10 dpo en toch vanmorgen een testje gedaan. Had eigenlijk moeten wachten tot overmorgen maarja.. Nu zien we thuis een licht streepje heel licht streepje erop. En via foto's op de laptop zien we bij kantelen ervan een streepje. Zien jullie het ook?
Ow! heb alles ingevuld bij ff, na lang puzzelen en nu zag ik dat ik op dpo 12 zit! Oke, dan dus dpo 12 en toch niet 10. Schiet lekker op zo.
ik denk idd op die onderste test iets te zien. Ben benieuwd en hoop natuurlijk dat die op gaat lopen!
Ik zie helaas niks. De test is ook wel enorm opgedroogd. Dus ik schat al een paar uur oud en dus kan hetgeen je ziet ook een indroogstreep zijn. En ook FF kan er wel naast zitten met je eisprong aanduiding. Ik blijf erbij dat je ei later was (maarja... dat is mijn mening ).
Hier een ander testje, is nog nat aan de binnenkant wel aan de buitenkant aan het opdrogen. Zien jullie iets, zal kijken wanneer ie droog is dat het dan beter te zien is...
Ik zie een grijze verschijning. Welk (gesloopt) merk is dit?? De cb plus of de kruidvat plus? Hoe ziet hij er uit gewoon in het omhulsel?
Ik zie niks op de laatste 3 foto's helaas. Ik zou even 2 dagen wachten en dan weer testen (met een kv) en binnen de tijd een foto maken en plaatsen.
Ik zie helaas niks, maar de foto's van zo veraf nemen werkt ook niet echt mee . Misschien voortaan even plat neergelegen. Zie vooral veel weerkaatsing van licht.
Ik zal morgen eens kijken of ik nieuwe foto kan maken zonder flitser... is best moeilijk, ook het dichterbij nemen ervan.