Hoi iedereen, Vrijdag had ik ongeveer mijn nod. 2 dagen daarvoor had ik ongeveer getest. Op de test was iets heel erg lichts te zien. Het was een beetje grijs/roze. Het was echt heel moeilijk te zien. Een dag na nod dus zaterdag teste ik weer, het leek wel een streep maar nog steeds heel licht en moeilijk te zien. Het was met de kruidvat testen 2v5. Ik had in de week een ongi gevoel en dat stopte ongv 2 dagen voor mijn nod. Ik voel er nog steeds niks van. Ik heb last van keelpijn en ben verkouden ik las dat dit ook een kwaaltje kan zijn. Na mijn eisprong heb ik een bloeding gehad met eerst oud bloed wat niet veel was 2 dagen daarna was het 1 dag helder rood en toen stopte het. Ik vraag me af of ik zwanger ben. Heeft iemand hier ervaring mee?
Gewoon blijven testen. Dat is de enige manier om erachter te komen of je zwanger bent. Doe desnoods een CB Digitaal met wekenindicator. Heb je gelijk duidelijkheid aangezien je nu overtijd bent. Ben je al lang gestopt met de pil? Heb je regelmatige cyclussen en hoe lang duurden je laatste cyclussen? Er gaat momenteel een heftig verkoudheidsvirus rond trouwens. Hier ook last van. Hoe zeker ben je van je eisprong? Meen je die gevoeld te hebben? Heb je die berekend? Ovulatietesten gedaan? Getemperatuurd? Want ik denk dat die bloeding na je eisprong een ovulatiebloeding geweest is. Dat betekent dat je eisprong dus later geweest moet zijn dan jij denkt en dan is je NOD dus ook later! Als dat innestelbloed geweest was, had je nu een duidelijke positieve test moeten hebben waarover je niet meer hoeft te twijfelen. Hoe lang na je vermoedelijke eisprong had je die bloeding? Het zou anders ook nog goed een lichte menstruatie zijn geweest wat betekent dat je alweer in je nieuwe cyclus zit op weg naar je eisprong!
Je hebt al een topic geopend met daarin je vragen en testen. Eerder is je topic gesloten, met het verzoek je vragen en testen in 1 topic te stellen. Dit is dan ook de reden dat ik dit topic wederom sluit. Groet, Babii