best damens........ afgelopen zondag hebben we een positieve test gedaan. waaraan ik merkte dat ik zwanger was was het volgnde - pijn aan mijn beosten ( heb ik iedere maand gehad) - heel onrustig slapen - erg stinkende urine - kappot tandvlees - veel afscheiding - af en toe missleijk - ongi gevoel zondag dus positief getest, en we waren natuurlijk super blij. alleen nu heb ik vrijwel geen klachten meer. pijn in de borsten is grotendeels verdwenen, ben niet echt miselijk, en verder is eigenlijk ook alles normaal. het enige wat ik er voor terug heb gekregen en wat zeurderige buikpijn. het is vrijwel de gehele dag aanwezig en vooral links onder voel ik die zeurende pijn.........niet erg hoor helemaal niet, maar je voelt gewoon iets. weet iemand of het normaal is dat die klachten weer verdwijnen.? ow ja en nog een vraagje....... de meeste vrouwen (lees ik) hebben er last van dat ze veel naar de wc moeten of dat ze extreem moe zijn...... ook dat kan ik niet zeggen dat ik dat heb. ik hoop dat julie mij een antwoord kunnen geven want ik kan mezelf gef piekeren......... liefs Jyll
Ja dat kan allemaal heel goed kloppen. De ene dag heb je wel kwalen en de andere dag (bijna) niets. De 1 is vreselijk moe, de ander misselijk en weer n ander heeft helemaal geen last. Niks om je zorgen over te maken. De 'pijn' is waarschijnlijk bandenpijn, deze rekken nu behoorlijk nl. Pas als je echt bloedverlies hebt en veel buikpijn dan zou ik me zorgen gaan maken. Veel succes verder in je zwangerschap!
thanks....... kan bandenpijn ook al voorkomen in de 4 de week? ik ben namelijk nog heel pril zwanger en maak me toch wat zorgen over dat ik geen klachten heb! maar ja inderdaad ik heb geen bloedverlies en daar ben ik blij om! zolang dat inderdaad niet is zal het wel goed zijn denk ik! liefs..... Jyll
Ja ook zo vroeg kun je al last hebben van bandenpijn! Het is heel normaal meid dat je de ene dag klachten hebt en de andere dag niet meer... Wees blij dat weinig last hebt van kwaaltjes... Van harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!
Hey meis.. Ik had ook elke keer zeurende buikpijn.. Het schijnt erbij te horen, en vaker naar de wc had ik ook nog niet zo vroeg, de vermoeidheid kwam later, had wel heel de dag hongerrr.. Maar zwanger = zwanger, als je geen symptonen hebt moet je eigenlijk wel blij wezen Fijne zwangerschap, geniet er maar lekker van! -x-
dames badankt.......... wat fijn zeg om je gedachtes hier op het forum te plaatsen, en vervolgens hele gerustellende berichten terug te krijgen. bedankt en ik ga eker genieten van mijn zwangerschap, het lijkt nog ongeloofwardig, maar diep van binnen zijn we ontzettend blij en kijken we ontzettend uit naar dit kleine wondertje iefs Jyll
Ik heb ook erge last gehad van mijn buik. Maar bij was het dus echt dat ongi-gevoel. Ik denk zelf niet echt dat het nu al je banden zijn, want het is nog maar een vruchtje, maar het zou kunnen. Aan de linkerkant had ik het ook meeste last en het blijkt ook dat de placenta van lins voor naar links achter is gegaan, je zult merken dat je het kindje, als het straks gaat voelen, meer aan de linkerkant zult voelen, tenminste dat is bij mij en bij meerdere mensen die ik ken. Ik zou zeggen veel succes in je zwangerschap