Wie heeft ervaring met thuis test (gloor)!!????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door priincess, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Hoi dames de titel zegt al .... Wie o wie??????

Ik ging gisteren op youtube kijken dat een vrouw ging proberen met dr zoontje , dus had ze op beker 2 plasje eentje van haar andere van dr.zoontje ,
    Toen deed ze gloor er in bij dr zoontje en er kwam geen schuim ofzo , toen deed ze bij haar kwam wel schuim en bleef nog in zitte :$ dus ik net voor de lol ook proberen net met ochtend urine en wat zag ik ???!!!' SCHUIMMMMM die bleefffff.. Gistere ook getest met CB PLUS enn zag heeeel licht streep xxxx

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Vraag me af of dat wel zo'n betrouwbare methode is. De samenstelling van urine is bij iedereen verschillend.
    Ik zou morgen nog even een test er tegenaan gooien, wie weet is het streepje dan duidelijker.

3. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Klopt , ga morge kopen en dinsdag weer testen wie weet xx

4. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Het betrouwbaarste is een zwangerschapstest.
    Daar komt bij dat de combinatie van chloor en urine giftige stoffen afgeeft. Dus als je dit wilt doen, dan moet je goed kunnen ventileren.

Ik heb het nooit geprobeerd, maar ik denk dat de kans 50/50 is dat het gaat schuimen... en dat je zwanger zou kunnen zijn ja of nee

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Is een bakerpraatje en nog gevaarlijk ook ivm de dampende gifstoffen die vrijkomen na het mengen van urine en chloor.

Hou het gewoon bij de zwtest. Veel veiliger en vooral veel betrouwbaarder.

6. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    Geen ervaring mee, maar heb wel eens gehoord dat deze methode in de oorlog werd gebruikt.. ben wel nieuwsgierig of het echt zo is, maar het is idd wel gevaarlijk vanwege de dampen...

Deel Deze Pagina