Hoi. IK ben nu 3 dagen over tijd, maar nog niet positief getest en geen teken van menstruatie. Ik weet zeker dat ik een ovulatie heb gehad. Getest en gevoeld. mijn vraag is: Hoe lang na nod hebben jullie positief getest?
Ik had 5 dagen na mijn nod een knaltest. Eerder durfde ik niet te testen, want ik had toch geen kwaaltjes. Je kan nog best positief testen
Via deze link kan je kijken op hoeveel dpo, hoeveel mensen positief of negatief testen... Is een soort van gemiddelde, maar daar geraak je misschien wat wijzer mee! Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen hé Pregnancy Test Results for 8 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy
Ben je net met de pil gestopt? Of de wat langer bezig? Hoe is je cyclus normaal? Ik heb altijd op nod een vette roze streep gehad. Ik test niet voor nod.
1e zwangerschap testte ik 4 dagen na nod positief 2e zwangerschap testte ik 1 dag na nod tuurstreep 3e zwangerschap testte ik 1 dag na nod positief Ik duim voor je!!
Hoi zonnetje. Al 15 maanden bezig. Heb pcos. Dit zou mijn 3e eisprong achter elkaar zijn geweest. De vorige cyclus netjes 28 dagen.
ik lees even mee! hopelijk heb je snel een knal test! zelf zou ik vandaag ongesteld moeten worden maar ook nog geen teken van de menstruatie, vanmorgen negatief getest
Heb je ook getempt dan anders kan je niet zeker weten dat je ei geweest is positief testen wil niet betekenen dat hij ook springt en voelen wat je voelt is het groeien van ei wil ook niet betekenen dat hij gesprongen is helaas zit helaas niks anders op dan wachten of blijven testen en als je je te ongerust erover maakt ff met de ha bellen of je gyn miss dat hun je gerust kunnen stellen hoe dan ook hoop dat je gauw duidelijkheid hebt dit is ook killing lijkt me heel veel s6 en duim voor je dikke digi knuf😘
Hoi. Heb gisteren t is t gedaan van sensitest.. was na 5 min. Heel heeel heel licht streepje. Ik dacht eerst dat ik gek werd. Maar mn vriendin zag m ook. Ik ga volgend weekend weer testen.. klein beetje hoop
Indien je werkelijk 8 dagen overtijd bent zou ik toch een duidelijk streepje verwachten... Ben je zeker van je eisprong dmv tempen en testen? Want een zwangerschapstest zou ook wel eens op je eisprong kunnen reageren...