Vitamines

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laika1010, 20 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!!!!

Ik heb een klein vraagje,we zijn al een hele poos bezig met kindjes.
    Maar weten jullie misschien of er bepaalde vitamines zijn die je het beste in kan nemen om misschien sneller zwanger te raken ☺️☺️☺️ik slik wel al jaren foliumzuur....

Maar hoor ook verhalen over tarwekiemolie en vitamine d extra...

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zou eens kijken op de website moxja. Zij legt uit wat het verschil is tussen natuurlijke en chemische voedingssupllementen. Chemische supplementen neemt je lijf amper op. En doet zelfs meer schade dan goeds. Ik raad daarom echt natuurlijke supplementen aan!

Foliumzuur kun je beter nemen als folaat en in combinatie met b6 en b12 in zuigtablet vorm. Op deze manier krijg je echt binnen wat je nodig bent. Wel in een natuurlijke vorm nemen!

Erbij kun je vit d en vit c slikken. Ook natuurlijk.

Je kunt ook een multi kopen. Ik heb de multi van vitals elke dag mama en mijn man elke dag senior ook van vitals. Natuurlijk en je krijgt alles goed binnen. Mijn man krijgt de senior variant omdat daar meer in zit om zijn sperma te verbeteren.

Succes!!

3. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik gebruik foliumzuur, multivitamine, vitamine d (extra), Tarwekiemolie en Teunisbloemolie. Deze laatste twee mee begonnen omdat ik voorheen een hele onregelmatige cyclus had met veel bijkomende klachten. Mijn cyclus lijkt nu redelijk regelmatig en ik ondervind geen nadelige effecten van de capsules, dus blijf ze gebruiken.

4. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Oke wat goed om te weten,dankjewelll,!!!!!

Ga is even kijken op de site,je hoort ook altijd zoveel verschillende dingen,maar ben toch erg nieuwsgierig ☺️☺️☺️

Slik alleen foliumzuur maar wil eigenlijk wel is kijken of het misschien toch werkt hihihihi na 8 jaar al bezig te zijn voor een klein mooi wondertje 😍

5. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Zijn tarwekiemolie en teunisbloemolie voor een regelmatiger cyclus,want ik zit ook altijd tussen de 32 en 44 dagen met me cyclus erg vervelend,gebruik wel de ovulatietesten van clear blue maar dat is maar goed ook want me eisprong is ook altijd anders,☺️

6. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Tarwekiemolie is voor verhoogde vruchtbaarheid en betere innesteling. Het kan ook zorgen voor het verlengen van je luteale fase (na je ei). Hierdoor kan een evt bevrucht eitje beter de kans krijg om in te nestelen als je LF normaal te kort is (<10 dagen).

Teunisbloemolie helpt bij klachten rondom de menstruatie en helpen mogelijk met een regelmatige normale cyclus.

Ik zou even gaan Googlen als ik jou was. Dan lees je nog veel meer over de werking van deze supplementen.

Niet iedereen hier is er fan van, maar ik denk altijd: Baat het niet, schaadt niet!
    Ik heb nu al twee keer een prima cyclus. Geen idee of het door de supplementen komt, maar het is beter dan voor dat ik aan de pil ging!

7. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Ga gelijk even op zoek en ga het zoiezo uitproberen je heb gelijk met baat het niet dan schaad het niet &#9786;&#65039;&#128521; dankjewel!!!!!

Ben nu nog aan het wachten op me menstruatie, testen zijn negatief dus daar ga ik maar vanuit maar bij de volgende ronde gelijk is beginnen met de vitamientjes &#9786;&#65039;&#9786;&#65039;

8. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    B12, zou ik even op googlen :)

Deel Deze Pagina