Goedemorgen dames, Vandaag Nod en heb voor het eerst met de etos testpoint testen getest vanmorgen. In het echt hoef ik niet heel hard mn best te doen om hem te zien maar het is wel een licht streepje. Ziet iemand het??
Ik zie hem niet direct maar het is ook wel een beetje een lastige foto. Kan je hem mss van bovenaf nemen?? Als ik mijn telefoon wat draai en doe lijk ik nl wel iets te zien...
Ja dat wil ik ook vragen kan je de foto van boven nemen miss bij een raam met veel licht zodat ik goed naar de test kan turen
De cassette is die van vanmorgen wat beter genomen. Net nog een kv early gedaan... Ik zie de plus maar vraag me af of dit een voorgedrukt lijntje is. Wie o wie??
Deze net gedaan met middagurine en is al donkerder dan gister. Goed te zien in het echt en zelfs op de foto zonder echt turen Nu morgenochtend 1 en hopen dat die nog donkerder is
Denanja, Misschien later ei? Heb deze maand voor het eerst mn ei niet gevoeld. Was allemaal beetje vaag. Had dus ook echt niet verwacht dat welke test dan ook positief zou zijn hihi. Thnx dames. Ik hoop de knaller snel te mogen hebben