Hey allemaal Ik heb al ruim een jaar een mirena en had altijd een regelmatige cyclus ondanks de mirena,het is nooit geminderd oid. Ik ben ooit wel is hooguit een halve dag "telaat" ongesteld geworden maar nu ben ik al bijna 4 dagen overtijd en er lijkt helemaal niks aan te komen! Ik weet dat het mogelijk is dat ik door de mirena niet meer ongesteld word maar ik vind het toch raar dat het opeens uitblijft na dik een jaar! Wat denken jullie? Iemand zoiets meegemaakt? Ik wacht het nog even af en anders test ik als ik thuis ben (dinsdag ochtend ). Groetjes!
Ik werd ook na een jaar niet meer ongesteld dus dat kan..... maar ik ik had daarom ook niet door dat ik zwanger was na een paar maanden ( ook dat kan dus!), helaas met 13 week miskraam
Hoi hoi, Ik heb ook een mirena en soms ook dat ik een maand oversla. Wat soms erg frustrerend is maar uiteindelijk bleek dit bij mij stressgerelateerd. Kwam bij mij ook pas na een jaar, heb hem nu bijna 2 jaar. Wel heb ik dat de menstruatie een heeeeel stuk minder is geworden door de mirena. Maar het is wel mogelijk. Mijn schoonzusje heeft sinds het begin geen menstruatie meer door de mirena.
ik had ook geen menstruatie meer met mirena maar ben ook zwanger geraakt tijdens mirena dus in mijn geval, alles kan hihi Niet echt gerustellend bericht sorry
Ik had ook helemaal geen menstruatie meer met de mirena. Maar dat was al na een paar maanden. Ik zou voor de zekerheid even een testje doen
Mag ik je vragen hoe je daarachter bent gekomen? Ik heb sinds een paar dagen echt symptomen die ik herken van bij mijn zwangerschap; enorm pijnlijke borsten, zeurende pijn in mijn onderbuik, misselijk met vlagen,... Als dit aanhoud ga ik testen. Het zou een verrassing zijn maar zou zeker gewenst zijn. Wat gebeurde er met je spiraaltje tijdens de zwangerschap?