zo spannend weer.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama1803, 16 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Ik zit nu op 8 dpo. Gisteren 7 dpo de hele dag wat last van menstruatie achtige krampen die door trok naar mijn onder rug. Normaal heb een week voor mijn nod pijnlijke borsten en dat begon zondag dus ook maar gek genoeg wordt dat nu juist minder terwijl ik normaal tot aan mijn nod zere borsten blijf houden. Ook voel ik nog steeds wat hele lichte steekjes helemaal onderin mijn buik. Echt spannend weer. Ik pin me nergens aan vast want iedere ronde voel ik weer iets anders dus nog even geduld en rustig afwachten hihi

2. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik zit ook op 8 dpo. Ook buikpijn inmiddels, en op 6 dpo wat bloedverlies gehad, en vandaag weer klein beetje. Negatief getest vanmorgen. Ik vrees dat het hem niet wordt :( maar stom genoeg hou ik toch hoop.

Ik vind het eigenlijk de tweede keer nog zenuwslopender dan voor de eerste!! Voor jou ook de 2e?

3. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Voor mij ook de 2de. Mijn zoontje is uit een vorige relatie. Mijn vriend en ik zijn nu bijna 1 jaar bezig. Ik denk dat je nog even paar dagen geduld moet hebben met testen. gemiddeld vind de innesteling rond 6 a 7 dpo plaats en kun je een week later pas testen soms al 1 of 2 dagen eerder. Succes meis zal ook duimen voor je.

Dat met mijn borsten ben ik echt niet gewend. Gisteren deden ze zo'n zeer dat ik goed kon huilen nu is de pijn zo goed als weg. Normaal houdt de pijn tot aan mijn ongi aan.

4. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    En precies 6 jaar geleden ben ik bevallen van mijn zoontje hihi.....

5. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Gek he! Zal ook voor jou duimen!

Deel Deze Pagina