Moeders voor moeders

Discussion in 'Zwangerschap' started by Linniejj, Feb 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linniejj

Linniejj Actief lid

Aug 11, 2015
    133
    0
    16
    NULL
    Den Haag
    Hoi allemaal :)

Wat ik nou weer heb meegemaakt :) maandag had ik een afspraak met een mevrouw van moeders voor moeders. De avond ervoor sprak ik mijn moeder nog die dat ook had gedaan toen zij zwanger was van mij. Gaf aan wie bij haar was gekomen. Dit wist ze nog, omdat haar man een collega van mijn moeder toen bleek te zijn. Kwam ze maandagochtend bij mij binnen. Is het dezelfde mevrouw! Hoe groot is die kans :D

Maar wat mijn vraag nu eigenlijk is.. zijn er hier meer meiden die hieraan meedoen? :D

Liefs :)

2. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    2,007
    1
    36
    Wauw! Dat is nog eens een leuk en grappig toeval!

Ja, ik doe zeker weer mee, helaas voor deze zwangerschap drie miskramen gehad en bij alle zwangerschappen ingeschreven en uiteindelijk bij drie, inclusief deze gelukkig, kunnen starten.

Toen mijn moeder de verzameling mvm babydoeken zag liggen merkte ze lachend op dat ze die dus niet voor me hoeft te maken. :)

MVM blunder: Toen ik een paar dagen geleden opstond van het plassen en met de punt van mijn vest in de volle kan hing. Lekker dan! :D

3. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

Jul 4, 2014
    4,945
    1,033
    113
    Voorschoten
    Ik heb het wel gedaan ja.
    Ik ken ook mensen die zonder moeders voor moeders kinderloos waren gebleven, dus ik heb van dichtbij het belang ervan gezien

4. Kaila

Kaila Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,593
    215
    63
    Wat een grappig toeval :)

Hier doe ik ook de volle 10 weken mee.
    Zelf was ik zonder pregnyl ook niet zwanger geworden, dus dit is wel het minste wat ik nu kan doen voor iedereen die nog wel in het medische traject zit.

5. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Ik heb er ook aan mee gedaan, kleine moeite vind ik!

Haha Magnolia ik heb al eens een fles laten vallen zonder dop erop, zat ik er zelf helemaal onder.. Heerlijk!

6. Linniejj

Linniejj Actief lid

Aug 11, 2015
    133
    0
    16
    NULL
    Den Haag
    Wat leuk en inderdaad ook fijn om te horen dat er nog meer mensen aan meedoen! Hoeveel moeite is het nou toch :)

Ohhh magnolia83 hahahaha wat handig :D:D

7. Smit91

Smit91 Lid

Jan 4, 2016
    45
    0
    0
    Heb er inderdaad ook aan meegedaan!

8. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    2,007
    1
    36
    :D Heerlijke ervaring lijkt me dat ja! hahaha.

9. Fullmoon

Fullmoon Actief lid

Jan 17, 2016
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een toeval!

Ik heb zelf ook meegedaan, helaas alleen niet zo lang. Ik geloof een week of 4(maar eigenlijk 3 door een fout van hun).

Ik vond het erg lastig, dat ik zelf mijn kannen moest gaan inleveren en ophalen(omdat ik in een flat woon), zelfs helemaal in een andere gemeente terwijl ik in de stad woon. Het was voor mij erg zwaar om heel het trappenhuis af te sjouwen met de zware kannen. Bij de derde week, kwam ik zelfs terug met lege kannen waar dat houdbaarheidsspul helemaal gelekt was. Van alle kannen zaten de doppen er scheef op!
    Ook heb ik tot week 13 amper iets binnen kunnen houden, sommige dagen nog geen water. Met zo'n misselijk gevoel vond ik het geen pretje om zo met mijn urine bezig te zijn.
    Daarbij was het erg belastend voor mijn rug om in dat kannetje te plassen, dat gaf de doorslag om voortijdig te stoppen.

Ik baal wel dat het zo is gelopen, had graag meer gedaan. Maar een volgende zwangerschap geef ik het zeker weer een kans.

10. finallyzwanger

finallyzwanger Actief lid

Jan 4, 2016
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik doe al mee vanaf 6 weken zwangerschap. Zelf ook jaren lang pregnyl moeten gebruiken dus weet de waarde ervan!

Wel leuk die toevalligheid!!

11. leutjj

leutjj Niet meer actief

Ik heb ook meegedaan. Vond het alleen vervelend elke week zelf weg brenegen.

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Uiteraard meegedaan. Vind het wel vervelend dat je ze nu zelf weg moet brengen omdat ik ze niet meer voor mijn deur (openbare weg) mocht zetten.

13. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    Ik heb ook meegedaan, maar ik vond het wel verschrikkelijk.. Moest me er echt toe zetten.. Maar wel gedaan :)

14. Meca

Meca Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,642
    276
    83
    Luizen plukker
    Eerste zwangerschap wel, heel vaak lekke kannen gehad. Lees scheuren in de onderkant.
    Hierdoor deze zwangerschap niet. Met een ondeugende dreumes zag ik het niet zitten mijn wc te moeten soppen.

15. Linniejj

Linniejj Actief lid

Aug 11, 2015
    133
    0
    16
    NULL
    Den Haag
    Ohh wat vervelend als je het moet wegbrengen inderdaad.. lekke flessen ook geen pretje.
    Ik ben pas met de tweede fles bezig dus nog niet gemerkt en hoop stiekem ook dat dat zo blijft. Ik heb gelukkig een tuin waar ik het dan in kan zetten, want ze komen alleen op de woensdag die flessen ophalen en dan werk ik gewoon :)

16. Hopelouise

Hopelouise Actief lid

Jan 11, 2016
    273
    0
    0
    Ik heb meegedaan de afgelopen twee weken
    Maar ik werd echt niet goed van de geur die eruit kwam dat ik ermee moest stoppen, ik bleef overgeven haha

17. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

Sep 23, 2015
    1,104
    1
    38
    Wat toevallig!

Ik doe ook mee maar merk wel dat omdat ik zo ontzettend vaak moet plassen in het de laatste week wat 'lastig' en 'irritant' vind. Maar het is voor een goed doel!

18. Shelsmanda

Shelsmanda Actief lid

Nov 2, 2015
    144
    4
    18
    sales assistant
    Lelystad
    Ik doe er ook aan mee, kleine moeite en kan zo mijn steentje bijdragen. Helaas zit ik in mijn laatste week ( dinsdag ophaaldag ) en staan de blauwe kratjes nog steeds voor de deur....

19. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

Oct 16, 2012
    760
    1
    0
    Ik doe ook mee! Doe het met heel veel liefde,
    Maar die geur.. verschrikkelijk😊

20. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    Ik doe ook weer mee! Nog 1 weekje... Vind het echt wel een opgave, maar dit forum heeft me geïnspireerd weer mee te doen :) Bij de eerste 10 weken meegedaan; bij de tweede niet ivm een rondkruipende dreumes (niet handig om dat steeds naar boven te moeten); nu ook weer 10 weken. Nog nooit lekkende kannen gehad eigenlijk. En de man die de kannen komt wisselen is echt heeeeeel mooi :D Haha!

Share This Page