Iemand misschien hetzelfde ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kmbly, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kmbly

Kmbly Actief lid

4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Hallo allemaal!

K zou heel graag mijn verhaal even willen doen.. & vragen of er meer mensen zijn die hetzelfde hebben gehad.. en/of mij advies willen geven,

6 September heb ik een curretage gehad, ik kan me er zeker nog steeds niet erbij neerleggen.
    Nu zijn we een maandje verder en ben de 1e keer na mijn curretage 1 echt 1 DAG ongesteld geweest.
    Is dit nou normaal, want k hoorde dus dat je na een curretage juist extreem ongesteld moest zijn. Is dit een fabeltje?
    Nou heb ik 2 dagen geleden met CLEAR BLUE getest en zag k een heel vaag lijntje, ben aardig misselijk. OF dit nou komt omdat k mezelf lekker gek aan het maken ben of niet..

Hebben jullie miscchien , ervaringen of .. suggesties.. :oops: Sorry voor mijn lange verhaal, zit er alleen mee in me maag.

2. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ik heb wel eens ergens gelezen dat het HCG tot een week of 9 na MK of bevalling meetbaar kan zijn met een gewone test....Het streepje kan daar ook vandaan komen!

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

Meende dat je je lichaam na curratage 6 tot 9 weken de tijd moet geven om bij te trekken, en weer normal ongi te worden...
    Ik zou nog even w88 met naar de dokter gaan, tenzij je andere klachten krijgt natuurlijk.

evt kun je je zw test over een paar dagen herhalen maar kan idd het oude HCG nog zijn van vorige zwangerschap... als de test over enkele dagen duidelijker word zou ik wel fe bij de dokter aan de bel trekken voor bloedtest

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    mij is verteld door mijn vk dat je na een curettage al na een paar dagen negatief moet testen, dat was bij mij ook het geval! ik heb dit gedaan zodat ik zeker weet dat als ik de volgende keer posi test het echt van een nieuwe zwangerschap is... volgens mij kan het bij een 'natuurlijke' miskraam wel zo zijn dat je nog langer posi test! misschien over een paar dagen nog eens testen of even naar je huisarts...

succes!
    liefs rebbel

5. Kmbly

Kmbly Actief lid

4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Bedankt voor jullie reacties..

Wat het rare is .. is dat eigelijk al me symptonen weg waren..
    Krijg het nu allemaal weer misselijk harde buik.. k zou het niet weten.. iedergeval bedankt .. ik wacht nog wel even met de dokter bellen !

Deel Deze Pagina