Lieve meiden, Ik heb 6 januari een miskraam gehad en ben eind januari weer ongesteld worden. Nu heb ik dus vandaag (2 dagen overtijd) postief getest. Zou ik nu echt zwanger zijn? Of zouden dit nu nog hormonen van de miskraam kunnen zijn?
Ik vermoed een nieuwe zwangerschap! Ik heb 15 jan een miskraam gehad na 5 weken en mijn hcg was niet meer zichtbaar 5 dagen daarna. Gefeliciteerd!
Ik hoop voor je dat het inderdaad een nieuwe zwangerschap is! Een voorzichtige gefeliciteerd van mijn kant. =)
Ik neem ook aan dat dit een nieuwe zwangerschap is aangezien je eind januari ongesteld bent geworden. Dit word je in principe pas na een eisprong en een eisprong vind niet plaats als er nog hcg in je lichaam zit. Ook vind ik het streepje erg duidelijk, dit zou naar mijn idee dan veel lichter moeten zijn als het alleen nog hcg is van je vorige zwangerschap. Ik heb vorige week een mk gehad met 6 weekjes, en streepje bij mij is nu al bijna onzichtbaar. Hoop dat ik je heel snel mag volgen en duim voor jou voor een plakbeebje! Liefs
Dank je voor je antwoord! Gaat het een beetje met je? Ik vond de miskraam behoorlijk heftig Ik hoop dat je snel weer zwanger bent!
dank je Ik ben nog steeds niet ongesteld en met vkagen behoorlijk misselijk. Ik doe volgende week nog een keer een test voor de zekerheid Het blijft toch een beetje spannend
Het gaat wel redelijk, ik heb er lichamelijk geen pijn aan gehad, ook niet toen het vruchtje er uit kwam. Maar geestelijk een grote opdonder gehad, heb heel veel gehuild. Ik was zo gelukkig, ik heb dat gevoel nooit eerder gekend. Zo intens mooi om een mensje in je buik te hebben. Dat gevoel naar ineens er van af donderen, het verschil was te groot. Je herkent het gevoel wat ik bedoel waarschijnlijk als geen ander, het is niet uit te leggen die 2 verschillen qua gevoelens. We gaan er gewoon weer voor met alle positieve moed! Hoe gaat het verder met jou? Denk dat het verwerken ervan sneller zal gaan als je weer een kleintje in je buikje hebt. Liefs!