Ik moet het gewoon kwijt! Na mijn miskraam in januari zei ik vorige (!) week al tegen mijn man: ik ben zwanger. Weet het zeker. Die dacht dat ik gek aan het worden was, sowieso veel te vroeg om zoiets te roepen. Vandaag, 2 dagen voor nod getest en er kwam een dikke, vette streep te staan ben erg blij, en hoop dat dit lieve ukkepukje blijft zitten!
Gefeliciteerd! dat moet een mega fijn gevoel geven zo'n knalstreep! Toch bijzonder dat je voorgevoel vaak klopt over dit soort dingen.
Ja gek hè? Zo'n stemmetje vanbinnen die zegt: koop nou maar eens een test. Ik dacht eerst dat het wellicht nog te vroeg was maar toch niet hij was veel duidelijker als bij de mk dus hoop dat dit een goed teken is!
Gefeliciteerd! Ik had ook zo een gek voorgevoel, dacht eerst dat ik mezelf in de maling nam! Toch zei iets in me dat ik moest testen! En ook gelijk een duidelijke streep!
Wat fijn, gefeliciteerd! Hier hetzelfde, 31 januari MK, niet meer ongesteld geweest en vorige week en deze week positieve testen! Geniet van je zwangerschap
Haha dat is idd ongeveer hetzelfde verhaal ja!! Ik ben wel nog 1 keer ongesteld geweest ertussendoor. Jij ook van harte gefeliciteerd!!