Zwanger na MMM maar heel onzeker :(

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Appeltje85, 14 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appeltje85

Appeltje85 Bekend lid

22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    Na meerdere IUI behandelingen en een ICSI behandeling lijkt het erop dat ik zwanger ben. Alleen: ik ben zo ontzettend onzeker over mijn testen als ik ze vergelijk met testen van anderen op internet :x

Hier mijn rijtje testen:
    http://myalbum.com/photo/9ROyAW27i69y/360.jpg
    Alle testen zijn gedaan met ochtendurine op hetzelfde tijdstip. Alle foto's zijn gemaakt exact na 5 minuten. Ik heb ze daarna onder elkaar geplakt.

Ik ben vooral onzeker over het feit dat de 3e test niet of nauwelijks donkerder is dan de 2e, terwijl er toch een dag tussen zit. Daarnaast knallen de testen op 15dpo nog steeds niet echt en dat maakt me zo onzeker :x En dan die Clear Blue, zou die niet 2-3 weken moeten aangeven op 15dpo?

Edit: heb totaal niet het gevoel ongesteld te worden en heb ook geen bloed verloren.

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Gefeliciteerd! Het is onzeker na zo'n lange weg. Op 15dpo hoef je nog geen 2/3 weken te hebben. K had die pas bij 5 weken deze zwangerschap, maakte traag hcg aan maar wel gewoon echt een goede zwangerschap. Probeer vertrouwen te hebben en gewoon niet meer te testen

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik had de 2-3 weken pas zon 18 dpo dus is niet raar.
    Probeer als je toch wil doortesten het bij 1 merk te houden.
    Hcg stijgt gemiddeld in zon 48-72 uur dus 1 dag kan soms wat minder oplopen. Het schommelt heel erg in het begin dus maak je niet meteen te druk.

En van harte gefeliciteerd :)

4. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Gefeliciteerd meid! Ik zie ze wel oplopen :) ons ziekenhuis raad aan pas na 18 dagen te testen, omdat ze dan pas zeker zichtbaar hoeven te zijn. Ga voor je duimen, komt goed!

5. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Je testen zien er niet slecht uit hoor! Ook testen van hetzelfde merk kunnen trouwens wat varieëren in donkerheid, laat je dat niet extra onzeker maken.
    Hoe dan ook zijn de eerste weken tot echo verschrikkelijk, klachten of niet.
    Enige wat ik je kan adviseren is niet dagelijks te blijven testen, probeer te vertrouwen op je lijf.

Voor nu voorzichtig gefeliciteerd!! Wanneer je eerste echo?

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Wow appeltje ziet er goed uit
    Gefeliciteerd

7. Utica

Utica Nieuw lid

4 dec 2015
    3
    0
    1
    Vrouw
    n.o.p.
    #7 Utica, 21 feb 2016
    Laatst bewerkt: 21 feb 2016
    hey appeltje85 wat gaaf gefeliciteerd! een streep is een streep ;)
    hier ook zwanger na mmm maar gelukkig meteen bij de eerste iui :-D wanneer ben jij uitgerekend? ik heb 3 feb getest en mocht eigenlijk ook pas later (6 feb) testen maar was meteen al een positieve test! wij zijn ong 13 okt uitgerekend

8. Appeltje85

Appeltje85 Bekend lid

22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    Bedankt nog voor jullie lieve reacties allemaal. Ik ben een tijdje afwezig geweest, maar alles gaat goed. Het hartje klopt :D Nu duimen dat het goed blijft gaan, het blijft een wonder.

9. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed gaat!

Deel Deze Pagina