ik zou het niet weten maar voor die paar euro gewoon proberen....en als ze niet werken heb je toch nog een lekkere en gezonde loly
j ik heb ze..maar ik vind niet alle smaken lekker eigelijk maar 3 die er in zetten maargoed. ze helpen wel bij lichte misselijkheid.. alleen als je echt heeeel erg missleijk bent wordt het verlicht mar weg gaat het niet
Ik had gewone goedkope vruchtenlollies uit de supermarkt in huis. En een aantal in de auto. Af en toe lekker sabbelen aan zo'n lollie hielp bij mij heel erg goed. Je moet hier natuurlijk niet de hele dag aan eten, is weer ongezond, maar af en toe is best lekker!
uhm moet ik even kijken welke erin zitten ik vond citroen, mandarijn en rasberry (weet evenniet de nl benaming) wel lekker.. maar zit ook mint en lavendel in en gember bah die vind ik dus niet lekker en asl je misslijkheid niet heel erg is helpen ze wel hoor.. mar aj als je kots en kost misselijk bent moet je er niet van uitgaan dat het bij 1 lollie weg is helaa maar het an wel wat verlichting geven
Bedankt. Ik ga ze bestellen en dan zien we 't wel. Ik vind lolly's sowieso wel lekker, dus kan nooit vervelend zijn om te eten . Ben tot nu toe nog niet echt overmatig misselijk, gewoon licht weeiig gevoel 's ochtends.