Hallo allemaal, Ik ben pas gestopt met de pil, ben daarna een keer ongesteld geweest. Ik zou vandaag of morgen weer ongesteld moeten worden. Maar ik heb allerlei vage klachten; Pijnlijke borsten, misselijk, raar gevoel in mijn onder buik, last van afscheiding en een soort van menstruatiepijn. Ik heb vanmorgen een test gedaan maar dat ging niet helemaal goed, er verscheen niets. Misschien ben ik ook wel te vroeg met testen of ben ik helemaal niet zwanger... Wat moet ik doen, gewoon maar afwachten? Of denken jullie dat ik helemaal niet zwanger kan zijn? Bedankt voor jullie reactie's, Yvan
Hoi, Spannend allemaal he! Het kan zijn dat je eerst moet ontpillen en dat je cyclus weer goed op gang moet komen. Mijn cyclus veranderd ook nog steeds. Het kan natuurlijk ook zijn dat je zwanger bent, zou nog een paar daagjes wachten en als je dan nog niet ongesteld bent gewoon weer testen! Succes! Liefs Dib
Misschien ben je aan het ontpillen, zoals ze dat noemen en heb je daardoor wat klachten. Anders over een paar dagen nog een keer testen. Ik weet ook niet of je zwanger bent. Suc6!
Ik voel me nog precies het zelfde en ben nog niet ongesteld geworden. Ik wacht nog wle even af, duurt het me echt te lang dan doe ik weer een test! Ik wil mezelf niet te blij maken, want je zult zien dat ik straks gewoon ongesteld wordt....... (al hoop ik natuurlijk van niet )
Ben nog steeds best misselijk, ook een raar gevoel in m'n buik en last van gevoelige borsten. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb ook niet het gevoel dat m'n menstruatie er aan zit te komen, meestal voel ik dat wel. Vind het erg verwarrend, het kunnen gewoon de ontpillingsverschijnselen zijn, maar het kan ook zijn dat ik zwanger ben..... Ik test volgende week als ik dan nog steeds niet ongesteld ben..... pfff gewoon rustig wachten.....
ik zit precies in hetzelfde schuitje ben momenteel aan het ontpillen dus ook nietongesteld en mijn testen zijn negatief dus ik wacht het maar weer af in de volgende ronde
ik was de vorige keer twee weken te laat en nu is mijn 28ste dag en nog niks....................................negatief getest vanochtend dus ontpillen ben ik bang groetjes mik
Frustrerend he?! Ik ben nu 4 dagen over tijd. Ben eigenlijk bang om een test te doen omdat ik waarschijnlijk wel weet wat de uitslag zou zijn.....
ja maar dit keer ben ik er wel rustiger over dan de vorige keer was er vorige keer van overtuigd dat ik zwanger was. dus drie testen gedaan en natuurlijk negatief.............................. nu ga i pas over een week weer testen. maar dat ontpilen is a bitch...................................ggggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrr groetjes mik
hoihoi ik wou ook nog wat vragen maar ken je van hyperfentilatie ook hendig beroert voelen zoals moe misselijk duizelig tintelinge enz ik hoop dat iemand me hier bij ken helpen want ik ben al bang dat ik iets ernstig heb doodelijks ofzo ben me zelfvertrouwen kwijd zowat ik hoop echt dat iemand me hierbij ken helpen alvast bedankt
Ja zeker ! K heb het chronisch gehad maar inderdaad , je lichaam raakt daardoor heel erg overstuur en kan je misselijk heel tintelig voelen omdat je teveel zuurstof krijgt.. maar hyperventilatie is zeker niet dodelijk ! Je kan mischien flauwvallen maar dan ga je vanzelf weer goed ademen
ja dat heb ik ook al gehad wel is het `1x voorgekomen dat ik 5x op de dag omkiepte ben niet buitenweste nu is het wat rustiger heb terapie hopen dat het werk maar zijn er geen medicijnen voor hyperfentilatie
hoi ben twee keer naar het ziekenhuis gegaan voor hyperventilatie.. hyperventilatie is heel erg eng. en je denkt inderdaad dat er wat mis is. maar wat hyperventilatie voorsteld is gewoon dat je teveel zuurstof in je lijf heb. dan ga je tintelen,moeilijk ademen, soms trillen en mijn man heeft gehad dat zijn spieren gingen aanspannen. wat bij mij helpt is voorlezen of heel rustig op je ademhaling letten rustig doorademen. of eventueel door een zakje ademen. nou ja het kan heel angstig zijn maar het is niet dodelijk hoor. groetjes mik
ik heb het ook an vanaf mijn 16e het is echt heeel erg eng! dat vind ik nog steeds keer op keer en er zijn geen medicijnen voor! wat ik doe is even ergens alleen zitten of liggen waar ik me dan fijn bijvoel en rustig naar me buik ademen.... en mijn gedachten verzetten maar kun je toch niet doen grtjes
cindy ja ik weet dat het heel eng is vooral als je het voelt aankomen he meid maar val jij ook flauw ervan en misselijk groetjes