Ik zie de streep, hij is roze. Nu rustig afwachten op hij oploopt. Bij de ene vrouw gaat de HCG sneller dan bij de andere. Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!
hoe heb je je eisprong vast gesteld? daarnaast kun je de innesteling vroeg of laat hebben, afhankelijk daarvan kan je test wat lichter zijn dan evt verwacht. ik zie hem in ieder geval!
5 april was begin eerste menstruatie 25 april voor eerst een positieve ovulatietest. 26 april ook, allen 's avonds veel krampen. Heb mijn nod dus vastgesteld 14 dagen na verwachte eisprong. dus een cyclus van 35 dagen. vrijdag 6 mei op 10 dpo wat rose bloed. dus misschien toen de innesteling gehad? Vandaag veel creme afscheiding, maar dit kan een positief iets zijn heb ik gehoord?
Als je ovulatie test de 26e nog positief was en je savonds krampen hebt gehad (laatste groei van je ei) dan denk ik dat je de 27e je ei hebt gehad en dan is de 28e 1 dpo en zou je nu op 12 dpo zitten. Als je dan op 9 dpo een innesteling gehad zou hebben dan kan het best dat ie nog licht is. Ik zou gewoon om de dag door testen en kijken of die op loopt. Je hebt wel een betrouwbare test gebruikt. Ik duim voor je!
Ik ben helaas niet positief over deze test doordat ik ook zo'n streepje had vorige maand en niet zwanger was. Hoop natuurlijk dat hij bij jou wel positief is
Hebben jullie de testen in de knalroze verpakking gebruikt? Predictor Early is dit toch? Die in de knalroze verpakking zijn de nieuwe testen en die zijn héél betrouwbaar en gevoelig! (zie foto) Zou dus wel goed kunnen dat hij nog moet oplopen! Over 2 dagen nogmaals testen (best bij hetzelfde merk blijven om te kijken of ze goed oplopen of niet, want de sterkte van testen verschilt nogal eens!). Succes in ieder geval, ziet er veelbelovend uit!
Waarom plaats je je testen niet gewoon in 1 topic? Nu heb je 2 topics open en je vraagt het ook nog in topics van iemand anders. On topic:na je kv2v5 test van gisteren vind ik dit niet zo hoopvol er uitzien.
Ik denk dat je 12 dpo bent ipv 13. Ik zie het streepje wel, maar moet eerlijk zeggen: hoe betrouwbaar deze testen ook mogen zijn (wie heeft dat bepaald?) heb ik toch al 2 keer een duidelijk(er) streepje gehad op deze testen. Ik was toen echt niet zwanger. Hoop dat jij het wel bent en dat je testje gaat oplopen.
Jouw test lijkt vooral niet goed doorgelopen. Ik zie dan ook geen streepje, maar een geheel roze 'vlak'. Je zou er een streepje in kunnen zien, maar aan een kant houdt het streepje niet meer op zeg maar. Ik denk dus negatief helaas.
Ik zou het bij een type test houden bij voorkeur de kv2v5 en daarmee kijken of hij op loopt. De test die je eerder plaatste was een duidelijkere streep.
Ik zie hem ook En bij de ze predictor nooit een vals streepje gehad. Integenstelling tot de 2 voor 5 van kruitvat waar ik bij elke test wel een streep had en zelfs 2 x best duidelijk.