Goedemorgen meiden, Met heel veel plezier mag ik me dan eindelijk, na een jaar hier ook melden. Net voor de mmm Zit nu echt op een roze wolk, wat onwerkelijk, maar ohhh zo heerlijk Liefsss Daantje
Gefeliciterrd.. ja dat heerlijke gevoel..en het idee dat je hetvande daken afgillen wil..en iedereen die je tegen kom vertellen datje zwanger bent..
Thanx meiden, ben echt helemaal gelukkig! En net wat mommie zegt heb echt zin het van de daken te schreeuwen hihihi
Gewoon doen.. Heb ik ook gedaan..en iedereen zegt das te vroeg en dan zegt ik nou en maar ik heb je het wel verteld..
Ja is toch wel lekker als je het eruit kan gooien hihihi. Tot nu toe weten alleen mijn vriend en tante het
hoi daantje van harte gefeliciteerd met je kleine wonder hoop dat je een hele goede en zorgeloze zwangerschap heb groetjes nathalie
een dikke proficiat meis, je hebt al lang genoeg gewacht, jullie klein zieltje vond de tijd rijp om in je moederschoot te komen. Geniet er nu maar lekker van
Heej lieve Daantje. Echt super, super super. Ik ben zo blij voor je. Hahahaha mijn dag kan niet meer stuk ! Ontzettend gefeliciteerd meid, en natuurlijk ook voor je mannetje. En nu volop genieten meis !