Hoera.......ik ben WEER zwanger!!!!!! Is allemaal beetje raar gegaan maar is gelukkig allemaal weer goedgekomen. Ik was net bij mn vriend weg(2 weken ofzo)en ik werd maar niet ongesteld,was wel vaker overtijd maar ik dacht toch maar s een testje doen. Ja hoor bingo!!!! er kwam een heeeeeeeel vaag streepje in beeld dus ik de huisarts bellen en daar nog een gedaan,die was wat duidelijker. Week later heb ik er nog een gedaan om het toch echt ff zeker te weten(heb wel vaker heel licht positief gehad maar werd gewoon ong.) Mijn vriend en ik zijn ook weer bij elkaar terug (gelukkig) Nu ben ik dus volgens de echo 10 weken maar volgens mij 12 weken. Ik ga uit van wat ik denk want met mn eerste had ik het zelfde gevoel en die is dus ook 2 weken te vroeg geboren(volgens artsen had ik dus toch gelijk)ik geloof de echo's niet zo precies. Mijn eerste wordt 7 juni alweer 1 jaar en is 1,5 als zn broertje of zusje komt. Donderdag moet ik (voor de tweede keer )voor het eerst naar de verloskundige het zal mij benieuwen!!! Jullie horen wel weer van mij. groetjes Charon