Hoi, ik ben huusje!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Huusje, 30 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huusje

Huusje Actief lid

30 mei 2016
    427
    1
    18
    Hi allemaal! Ik heb altijd een account gehad op zwangerschapspagina, maar na de geboorte van onze dochter heb ik er nooit meer wat mee gedaan. We zijn nu zo'n 1,5 jaar verder en zouden dolgraag voor een tweede kindje willen gaan.

Helaas is zwanger worden voor ons niet erg vanzelfsprekend en eigenlijk ben ik stiekem heel bang voor de periode van het zwanger worden en zijn (ik kreeg het hellp-syndroom en heb weken in het ziekenhuis gelegen, epileptische aanval etc). We zijn van onze dochter spontaan (zonder hulpmiddelen bedoel ik) zwanger geworden (na zo'n dik 2 jaar proberen incl. miskraam) en ik ben bang dat ik nu weer te gefocussed ben op het zwanger worden dat ik vergeet dat ik al een prachtig, maar vooral gezond kind heb. Is dit voor iemand herkenbaar? Ik voel me een beetje schuldig omdat ik vraag voor meer.

Ik hoop hier weer lekker met andere moeders te kunnen kletsen en vooral om m'n verhaal kwijt te kunnen omdat ik dat in mijn directe omgeving niet echt kan en natuurlijk ook om een steun te zijn voor andere vrouwen. ;)

2. susy26

susy26 Niet meer actief

hoi huusje,
    welkom hier gezellig!
    Vaak is het als je er teveel mee bezig bent, dat dat averechts werkt.
    Bij mijn jongens had ik zo'n gevoel dat het misschien wel een tijdje kan duren. En totaal niet mee bezig geweest.. en toen vrij snel zwanger geraakt. Helemaal niet verwacht zo snel.
    Denk dat dat het beste werkt, je cyclussen in de gaten houden, en niet elke dag mee bezig zijn.

succes en veel plezier hier!

Deel Deze Pagina