Hoi dames, Ik heb bijna 5 weken geleden mijn spiraal er uit laten halen. Nu heb ik afgelopen dinsdag nog getest, die was blanco wit. Omdat wij vanavond een feestje hebben heb ik voor de zekerheid toch maar een test gedaan omdat ik pijnlijke borsten heb. Nu kwam deze test eruit. Ik weet niet wat ik moet denken!
Die is duidelijk hoor, ik zie 'm zelfs zonder mijn lenzen in! Van harte gefeliciteerd en veel plezier vanavond! Met sinas denk ik
Haha ik was er al vanuit gegaan dat ik niet zwanger was, aangezien de super negatieve test, dus dat wordt even omschakelen. Bedankt iedereen, denk ik, haha
Ja dat is dan even wennen natuurlijk, als je het niet verwacht had. Maar toch gefeliciteerd! Mooie test.
Wat je hiervan moet denken... Je bent zwanger meis geniet ervan wat geweldig zeg 5 weken na het eruithalen van je spiraaal superr
We zijn even in shock en natuurlijk zijn we super blij, dit hadden we nooit verwacht! Weet iemand ook toevallig hoe ik een beetje uit kan rekenen hoe lang ik zwanger kan zijn? Ik ben met de spiraal niet ongesteld geweest, op het laatst wel weer een vrij duidelijke cyclus... alleen ik zou niet weten hoe ik dit moet berekenen!
Van harte gefeliciteerd!! Het wordt lastig uitrekenen.. Hoe 'vrij duidelijk' was je cyclus op het laatst? En hoe lang duurde hij toen?
Gefeliciteerd!! En gezien de duidelijkheid vd streep denk ik dat je nog net nog geen 4 wkn zwanger bent.
Dit is wel duidelijk, je bent zwanger, de vorige test was te vroeg waarschijnlijk. Gefeliciteerd, ik gok dat je tussen de 3 en de 4 weken zit nu
Aan de streep te zien denk ik ook rond de 4 weken. Je zou een clearblue digital met termijn kunnen proberen, dan heb je een beetje een richtlijn