Oke, dom geweest!! Ik heb veelste vroeg getest. Zit nu op 6 dagen voor NOD en had op dag 12 een super knallende ovulatie test! Voor het eerst een eisprong met mijn tweede ronde clomid! In iedergeval nu heb ik dus een zeer gevoelige zwangerschapstest gedaan. (Kan vanaf 6 dagen voor je dag dat je menstruatie verwacht) en ik zie zelf een tuurstreepje! Mijn vriend ziet hem ook. Op de foto zetten is dan weer een ander verhaal uiteraard. Kunnen jullie iets zien?
Bedankt voor jullie meningen meiden! Dit is de extra gevoelige zwangerschapstest van zwanger en kids. Kreeg ze gratis Bij mijn ovulatie testen. Ben wel echt super nerveus aangezien ik ook geen ervaring heb met deze testen. Ik ga zondagochtend nog een keer testen!
Hoewel ik vind dat z&k vaak valse streepjes geeft, vind ik deze toch wel erg duidelijk. Ik durf je nog niet te feliciteren. Over 2 dagen nog eens testen! Succes!
Oh spannend ik zie een streep! Zelf ook deze destijds gekregen bij de ovutesten. 2x negatief toen ik niet zwanger was en de ronde waarin het raak was positief getest met deze