Stom zag ik net ook. Hij zat wel in een zakje van een zwangerschapstest zo raar. Vind het raar dat die positief is nu.
Voor een ovulatietest is hij niet positief zo te zien. Dan moet de testlijn minimaal even donker zijn als de controlelijn.
Die heb ik en zal deze morgen of zondag doen. Ik voel me nu wel even niet fijn. Heb net z en k gebeld. Krijg als antwoord hcg reageert ook op een ovutest hoor.. Lekker antwoord. Maar klopt dat wel ?
Ja dat doe een ovu test soms wel eens, maaaaaar dat krijg je wel een knaller zoals hierboven en niet de uitslag die jij hebt. Dit is een nega ovutest en zegt helemaal niks over aanwezig hcg!
Ovulatietesten reageren inderdaaf op Hcg maar dan krijg je echt hele positieve testen. Foto hier boven was bij mij.
Oeps dat is vervelend voor je zeg dat t perongeluk de verkeerde was! Helaas is je Ovu verre van positief en zegt dus inderdaad niks over een zwangerschap. Mijn Ovu knalde van de test af (zoals bij bovenstaande voorbeelden) toen ik zwanger was
Ik geloof er ook niet meer in hoor. Maar het is wel een teleurstelling 1e klas. Hoe kan een ovu test nou in een zw. Verpakking zitten. Grrrr ik moetme er maar overheen zetten. Ik voel me echt een dom blondje nu
Ik vind dat een heel kortzichtig antwoord. Een ovutest kan op hcg reageren, maar dat zegt zo pril helemaal niks omdat je dan zo weinig hcg hebt, bovendien heb je ook bijna je hele cyclus wat lh. Dus de streep zou niet te interpreteren zijn. Een beter antwoord van z&k zou zijn Sorry.. We sturen gelijk een nieuwe op. En wat vervelend dat je door ons even dacht dat je een positieve test had
Heb jij een tel.nr. van hen? Ik wilde ook al een paar keer bellen maar kan nooit ergens een nr. vinden 😁. Zou je het hier willen posten? Thanks! En balen dit... Valse hoop door een stomme fout. Maar wie weet morgen toch ook een positieve zwangerschapstest!
Ik vond de mevr ook een beetje sjaggie (zeker ongesteld 😁 ik krijg wel een nieuwe ze test. 6 zelfs. Maar ik denk dat ik er maar gewoon een streep onder ga zetten en dit vergeet. En nog hopen op een goede test over 5 dagen en anders maar op naar de volgende maand. Ik moet er ook niet te lang bij stil blijven staan. Dit topic mag van mij ook wel verwijderd worden hoor. Voel me namelijk erg dom dat ik het niet eerder heb ondekt 😢