Zoooo kan het nog niet bevatten. Maar ben zwanger van ons derde kindje. En ondanks dat het de derde is weet ik even niet meer hoe het allemaal gaat. Ik denk dat ik nu zo'n 4 weken ben en richting de 5 ga. Wat je natuurlijk ook wel aan de test ziet. Maar wanneer bel je nou de verloskundige?? Pfff wat ik wel weet is dat ik dit keer 3 dubbel ga genieten omdat ik weet dat dit de laatste zwangerschap zal zijn.
Gefeliciteerd! Hier ook zwanger van de derde en ik voelde/voel me net zo! Onwerkelijk na al die jaren en alles voelt weer nieuw vooral omdat het zo'n verassing was. Voor mij hetzelfde gevoel: extra genieten ( wanneer ik niet te beroerd ben omdat het echt de laatste zal zijn. Geniet van je zwangerschap en vk gewoon bellen!
jij ook gefeliciteerd. ja dat beroerd zijn is minder maar goed hoort er bij dus ook van genieten. haha. volgende week bel ik na nog 1 clear bleu test te hebben gedaan de verloskundige. ik heb er nog 1 liggen. zonde om weg te gooien. haha.
Gefeliciteerd!! Ik zou inderdaad gewoon de vk bellen, dan maakt ze wel een afspraak voor het moment dat zij denken dat ze het goed kunnen zien. (Zelf heb ik gebeld toen ik 6 weken zwanger was.. maar ik ken mensen die eerder gebeld hebben en dat is ook geen probleem)
Volgens de bgebruiksaanwijzing is het dan 5 +. Maar mijn banner is vanaf dat ik de laatste x ongesteld was geweest. Ik heb geen idee hoever ik echt ben. Dat horen we met de 1e echo denk ik wel. Donderdag komt moeders voor moeders. Heb ik me voor opgegeven.