Eerste keer zwanger..

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by 82Noor, Sep 11, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 82Noor

82Noor Actief lid

Sep 8, 2016
    468
    15
    18
    Eerste keer zwanger. Wat een super spannende tijd. Eerste maand proberen en meteen raak. Dat had ik totaal niet verwacht. Ik ben heel benieuwd naar alles wat gaat komen sn vind het ook super leuk om de ervaringen van andere moms in spe te lezen dus ik zal regelmatig hier te vinden zijn.
    Van harte aan iedereen die ook het geluk heeft om zwanger te zijn en stevige toi toi toi voor wie het nog ietsjes langer duurt.

2. Mel7

Mel7 Bekend lid

Apr 12, 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ah super, eerste ronde! Dit is ook mijn eerste zwangerschap na een half jaar proberen! Vind het echt super spannend

3. 82Noor

82Noor Actief lid

Sep 8, 2016
    468
    15
    18
    Ik ook Mel! Hoeveel weekjes ben jij nu?

4. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Gefeliciteerd:)

5. Mel7

Mel7 Bekend lid

Apr 12, 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik nu 7.1, heb donderdag echo :)

6. Justmiej16

Justmiej16 Actief lid

Dec 14, 2015
    234
    323
    63
    Female
    Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger van ons 1e kindje :) Het heeft weliswaar wat voeten in aarde gehad

7. Tuimeltje

Tuimeltje Bekend lid

Jan 17, 2016
    519
    1
    16
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd! Hier ook zwanger van de 1e en ook meteen de 1e keer raak 😊. Had ik ook totaal niet verwacht. De afgelopen weken waren spannend maar ook super mooi.

8. 82Noor

82Noor Actief lid

Sep 8, 2016
    468
    15
    18
    Jullie ook gefeliciteerd allemaal! Ik ben nu in mijn vijfde week. Heel pril dus nog allemaal. Maar het is heel raar, maak me niet echt zorgen en ben ook niet aan het piekeren. Terwijl ik normaal gesproken een echte piekeraar ben. Nou ja, we zien het wel. Volgens mij worden er nog altijd veel meer baby's wel geboren dan niet dus ik heb goede hoop.

9. Frenzie

Frenzie Lid

Aug 30, 2016
    30
    0
    0
    NULL
    Nijkerkerveen
    Gefeliciteerd!!
    Fijn dat het meteen de 1ste ronde raak is!

Hier ook zwanger van ons 1ste kindje, en het is allemaal superspannend.
    Hier inmiddels 5,5 week zwanger en het duurt nog 2,5 week tot de eerste echo. Dat duurt veel te lang :D

Verder gelukkig weinig klachten. Mijn borsten zijn erg gevoelig en vandaag voor het eerst echt misselijk, en dan ook meteen de hele dag.
    Maar goed, op zich voelt dat ook wel weer ok, na al die jaren proberen is het heerlijk iets te voelen van het feit dat ik zwanger ben :)

Geniet ervan allemaal!

10. 82Noor

82Noor Actief lid

Sep 8, 2016
    468
    15
    18
    Wat fijn dat het na jaren proberen dan nu gelukt is Frenzie! 2,5 week is idd lang. Ik ga maar veel leuke dingen doen zodat de tijd wat sneller voorbij gaat.
    Ik ben nog totaal niet misselijk. Enige wat ik voel zijn ook die boobies en beetje zeurende menstruatie -achtig gevoel in m'n onderbuik en onderrug. Geen bloedverlies oid dus volgens mij vooralsnog allemaal vaker voorkomend en niets om mij zorgen over te maken.
    Ik ben heel benieuwd of en wanneer die misselijkheid bij mij start.

11. Mel7

Mel7 Bekend lid

Apr 12, 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd allemaal :) ik moest ook 2.5 week wachten op de eerste echo maar het is eigenlijk zo voorbij hoor!

12. 82Noor

82Noor Actief lid

Sep 8, 2016
    468
    15
    18
    Net gebeld en ik heb 4 oktober mijn eerste bezoekje aan de VK. Dan doen ze ook meteen een echo. Ben dan in mijn 8e week. Nog 3 weekjes. Deze ochtend kruipt wel een beetje voorbij maar genoeg dingen gepland en druk op mijn werk dus zal wel snel gaan.
    Nog wel altijd een beetje een zeurderig gevoel. Heb jij dat ook Mel?

13. Mel7

Mel7 Bekend lid

Apr 12, 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee niet echt, als ik het heb dan is dat wanneer ik in bed lig, maar dan zijn het wel echt menstruatiekrampen in een lichtere vorm dan, bedoel je dat?

Ik vind het een beetje apart, ik moet a.s. donderdag een echo laten maken in een echocentrum en dan maandag eerste keer vk, wat ergens anders is.. vraag me af of dat vaker voorkomt want ik dacht altijd dat de vk ook de echo's deed

14. 82Noor

82Noor Actief lid

Sep 8, 2016
    468
    15
    18
    Ja het voelt alsof ik ongesteld moet worden maar krampen is een te sterk woord. Het is echt een beetje zeurderig maar niet echt pijn.
    Ik hoorde dat als een Vk praktijk niet zo'n apparaat heeft je idd naar het zkhs moet. De praktijk die ik heb uitgekozen heeft er wel eentje dus die doet ook de echo.

15. Mel7

Mel7 Bekend lid

Apr 12, 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat lijkt me echt veel beter en handiger, want nu gaat het steeds over en weer lijkt mij pfff

16. 82Noor

82Noor Actief lid

Sep 8, 2016
    468
    15
    18
    Ja lijkt mij ook. Ben je veel meer tijd kwijt denk ik.

17. MarTesxx

MarTesxx Lid

Jun 2, 2016
    52
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi.

Gefeliciteerd!
    Hier ook voor de 1e keer zwanger en ook in 1x raak..:) Wat boef ik :)

Ik heb pas over 1,5 week mijn eerste echo. Weet niet precies hoever ik dan ben, mijn banner is een gokje;)

Ik heb sinds 2 dagen echt last van misselijkheid. Dus het kan nog komen dames..

Er zijn verloskundige praktijken die iid geen echoapparaat hebben..

18. 82Noor

82Noor Actief lid

Sep 8, 2016
    468
    15
    18
    Gefeliciteerd MarTes! Echo is dus al lekker snel. Ik moet nog 3 weekjes wachten. Maar goed, veel leuke dingen doen, dan is die tijd snel voorbij.

19. Smanilies

Smanilies Actief lid

Dec 30, 2015
    243
    0
    0
    Gefeliciteerd!

20. 82Noor

82Noor Actief lid

Sep 8, 2016
    468
    15