Zo stond ik dinsdag ochtend naar mijn test te kijken... Ik heb altijd een sterke kinderwens gehad, zelfs zo erg dat ik vroeger toen ik jong (en enigszins naief ) was zovaak stiekem gehoopt en gedacht had dat ik per ongeluk zwanger was Goddank nooit gebeurt, achteraf gezien. Maar nu was het zover! Ik ben in juni met de pil gestopt. in 2010 de diagnose PCOS gehad dus had al allemaal doemgedachten klaar dat het allemaal niet ging lukken. Na 2 gelijke cyclussen sloeg ineens toch de onzekerheid toe. Waren we er wel klaar voor. Ik heb een heftig verleden en bij fysiek niet gezond. Ik heb het met mijn behandelaars besproken en zij staan er 100% achter. In eerste instantie zag het ernaar uit (dacht ik) dat ik een eisprongloze cyclus zou gaan worden net als de 1e na de pilstop. Dag 32 werd het me teveel, ik wilde gewoon niet meer wachten! Met het oog dat ik dacht dat mijn menstruatie eraan zat te komen hebben we het de ochtend van dag 33 gezellig gemaakt. En toen zijn mijn lichaam; Verrassing op dag 34 toch nog een eitje! En dat heb ik geweten, het hele weekend op de HAP doorgebracht! Uiteindelijk bleek door een buikoperatie van vorig jaar mijn onderbuik extreem op het vrijgekomen vocht van de eisprong gereageerd te hebben. Wetende dat er een kans was ging ik nergens van uit. Mijn temp was en bleef mooi hoog. Op 10 DPO maakte mijn temp nog een sprongetje en mijn borsten deden zó zeer. Na enige aanmoediging getest. Ik had met alles rekening gehouden en was ervan overtuigd dat ik een witte test zou zien. Maar toen dus die want er stond een streep. En vandaag op NOD 2 prachtige testen. Dus nu mag ik het ook zeggen: Ik ben zwanger! Het voelt bizar en onwerkelijk. Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe gezegend ik mij voel Dat het ons zo snel gegund is. Wauw wat een wonderschoon gevoel! En nu it's up to nature en hoop ik over 8 maanden een wonderschoon kindje in mijn armen te mogen sluiten <3
Herkenbaar! Ik was zo verbaasd zwanger te zijn dit keer (vorige zwangerschap ging het heeeel moeilijk), dat ik echt niet kon geloven dat het na zo'n korte tijd gelukt was. Gefeliciteerd, geniet ervan!