Hoi meiden Ik heb even een vraagje Nu 3 weken geleden ben ik ongesteld geweest 2 weken geleden gemeenschap gehad met mijn man En 5 dagen geleden een Implanon laten zetten Vandaag ben ik heel misselijk.... Maar ik kan toch niet zwanger zijn? Dat is toch pas als je 2 weken na je ongesteldheid gemeenschap hebt?
als het 2 weken terug is kun je nu al testen enne er heerst ook griep/buikgriep, dus dat zou natuurlijk ook nog kunnen. laat je het wel weten?
Tuurlijk. Eerst maar een test halen dan. Welke wegwerp kan ik nu het beste gebruiken? Kruidvat heeft er een van 5 of 10 euro. Etos heeft er een paar... Action...
Heb je al getest? De kans dat je zwanger bent bestaat altijd, zeker als je hiervoor onbeschermd seks hebt gehad. Dus een testje kan nooit kwaad, dan zou je nu wel betrouwbaar moeten kunnen testen. Als het negatief is kan het inderdaad van een buikgriep of iets komen. Het kan ook zo zijn dat je lichaam reageert op de implanon, kun je ook goed "ziek" van worden, zeker als je een lange tijd geen AC gebruikt hebt.