Ik vroeg mij zo af wie hier op dit forum allemaal in de werking van edelstenen geloven, of het misschien een kans geven? Ik ben dus iemand die het wel een kans geeft, maar geen idee heb of het nou werkt of niet. Vorige keer had ik namelijk een rode jaspis en toch een miskraam gekregen dus jah.. Maar nu had ik toch een nieuwe maansteen gekocht, en die viel er voor mijn positieve testen ineens af. Ik opnieuw eraan gedaan, en viel die er weer af. Toen maar afgelaten en 2 dagen later een positieve test. Heb nu maar een robijn eraan gehangen, in de hoop dat die ook zijn werk doet
Ik geloof er niet in, maar wel in de kracht die het geloven kan geven. Als jij er rust of andere fijne gevoelens uithaalt, waarom niet?
Nah nee die jaspis stond niet zozeer daarvoor..wel voor klachten en ontwikkeling etc. Ach ja of t wat doet of niet doet er ook weinig toe. Vond t alleen erg toevallig en vroeg me af of er hier meiden zijn die erin geloven
Mag ik vragen waar je dat bewijs dat het niet werkt precies uithaalt? @ts allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Mijn ervaring is dat wanneer een steen eraf valt (of soms zelfs breekt) het of niet de juiste steen is voor je of deze zijn werk al heeft gedaan en het niet meer nodig is. Verder heb ik geen ervaring met de combinatie steen/zwangerschap, maar voor zover ik weet is robijn een goede keuze. Ik hoop dat het je ondersteuning geeft!
Ze heeft een maansteen gebruikt en heeft een positieve test, dus dat kan je ook opvatten als bewijs dat het wel helpt. Het zijn overigens geen toverstenen hè, maar ter ondersteuning. Een zwangerschap of miskraam hou je er niet mee tegen, maar het kan wel net dat extra steuntje geven of daar kracht uit putten.
tnx voor je reactie in your eyes... en ik heb m omhangen in ieders geval en verder is het afwachten en spannend. Vond het idd wel toevallig dat ie net deze week afviel...vandaar dat ik benieuwd was naar andermans mening en/of ervaring .