Hier ronde twee voor onze tweede spruit. Mijn vorige cyclus was 33 dagen. Laatste menstruatie 18 oktober jl. Gister dacht ik 'shit, ongesteld' wat enkel wat donkere afscheiding. Helemaal weg nu. Ik moet zeggen dat ik ook echt wel wat kwaaltjes heb maar dat kan ook ingebeeld zijn. wanneer zou ik het beste kunnen testen gezien ik best onregelmatig ben??
Ik heb een cyclus van 30 dagen mijn laatste menstruatie was 14 okt..vandaag dus mijn nod dag heb nog geen bloed gespot dus als ik uit ga van jou 33 dagen en 18 okt laatste menstruatie dan denk ik dat je volgende week zaterdag pas kan testen denk ik ben nie zo een reken wonder
Heb ook nod op 18 oktober gehad.. Ik schommel tussen 28 a 30 dagen cyclus... Volgens de berekeningen zou ik uitgaande van 28d, 15/10 of 30d 17/10 kunnen testen... Maar telkens staat er bij Ten vroegste... Ik denk dat ik ook de zaterdag ga testen indien ik mijn regels nog ni heb tegen dan.. Fingers crossed ! Mij kennende zal het wel een hele opdracht zijn om ni eerder te testen
Gebruik je ovulatietesten of temperatuur je? Is dit je tweede ronde zonder anticonceptie? In dat geval kan het best zo zijn dat je lichaam aan het ontpillen is, helaas kan dit een tijdje duren en je cyclus daardoor onregelmatig zijn. Mochten de klachten die je hebt worden veroorzaakt door een zwangerschap dan zal een zwangerschapstest al positief moeten zijn, even een testje er tegenaan gooien dus !