Hoi, Zit vandaag op cyclus dag 36. Laatste menstruatie van 4/12 en eisprong gehad op 28/12 (ovulatietest vertelde me dit en duidelijke pijntjes in men rug en baarmoeder) Sinds donderdag heb ik krampen en buikpijn alsof mijn menstruatie gaat komen. Niet de hele dag door, maar af en toe steekjes. Donderdag ook al getest met een early test en deze was negatief, maar zou normaal pas volgende woensdag mijn menstruatie moeten hebben omdat ik zo'n late eisprong had. Wij zitten aan ronde 14, man zijn zaad is in orde, inwendige echo en HSG onderzoek ook in orde. Wij proberen vanaf de volgende menstruatie met clomid. Herkent iemand deze 'menstruatiepijnen'? Wat zou het kunnen zijn? Kan je ze zo lang op voorhand aanvoelen? Groetjes Y.
Bij mijn zoon had ik dat idd ook had ik ook een early test gedaan 4 dagen voor nod en een dag na nod had ik een licht streepje. Ik had ook echt mentruatie krampen en dacht dat ik ongesteld moest worden toen toch maar een test gedaan omdat ik altijd stipt optijd was met mijn mentruatie. Dusja je kan idd zwanger zijn.
Ik heb meestal meer pijn voorafgaand aan de menstruatie dan tijdens de menstruatie zelf. Kan dus net zo goed een van de pms-symptomen zijn.
Dank u. Ik hoop het natuurlijk ook maar ik heb geen andere symptomen zoals innestelingsbloeding, niet misselijk of zere borsten, .. Enkel menstruatiekrampen maar dat heb ik normaal nooit zo vroeg (bijna een week voor ik ze eigenlijk moet krijgen). Frustrerend dat de symptomen van menstruatie en vroege zwangerschap zo op elkaar lijken.. Bedankt voor je reactie.
Ja ik heb anders nooit zo vroeg al pijn door mijn menstruatie, daarmee dat ik het zo vreemd vind. Bedankt voor je reactie. Ik wil namelijk ook niet beginnen zweven
Oké bedankt voor je reactie. Had je toen ook andere symptomen of enkel die menstruatie krampen? Ik heb nu geen andere symptomen. Enkel af en toe pijn en menstruatiekrampen. Niet misselijk, geen zere borsten, geen innestelingsbloeding gehad. Hoop dat het snel volgende week is en dat ik meer weet Met zo'n lange cyclussen duurt het wachten immers nog langer
Ik heb op 18 december iui gehad (en ook mn ei) en had 1 januari mijn nod, vanaf 22 december al menstruatie gevoel, inmiddels nog steeds. Op de echo bleek dat ik 2 cystes heb op mijn linker eierstok die schoppen alles in de war. Vervelend als je al twee weken gevoel hebt dat de menstruatie eraan komt en hij blijft uit.
Ik heb het de 2 rondes hiervoor ook gehad. Een week voor Nod menstruatie achtig gevoel, beide keren een week later ongesteld... Het kan 2 kanten op, hopelijk betekend het voor jou dat je zwanger bent
4 dagen voor NOD ook menstruatieachtige krampen en ik bleek zwanger.. Verder ook weinig symptomen! Had na eisprong wel pijnlijke borsten, maar dat trok juist weg, en kwam na NOD weer terug, op een iets andere manier. Hopelijk heb je binnenkort een positieve test! Het kan beide kanten op...
Ik zie onderaan je banner dit staan: 2-12 IUI 3, 9mljn, ZWANGER!! Dus je hebt op 2/12 voor de eerste keer een inseminatie gehad? en wat betekend 9mljn? Hoe hebben ze ontdekt dat je cervixslijm te zuur was? ik heb ook al een hsg, bloedonderzoek, uitstrijkje, inwendige echo laten doen.
Heej, 2 december heb ik de derde inseminatie gehad. De andere twee heb ik maar weggehaald ivm lang onderschrift 9mljn bedoel ik mee dat er 9 miljoen zaadcellen in zijn gespoten die keer. Niet heel overdreven veel, de eerste IUI zaten we op 14 miljoen en de tweede op 21 miljoen! Dat het cervixslijm te zuur was zijn we achter gekomen dmv een samenlevingstest. Deze test wordt niet heel vaak meer gedaan, want ook al is deze test gewoon goed, geeft dat geen garanties. Gelukkig hebben wij deze wel mogen doen, omdat er verder echt niets afwijkends te zien was. Bij deze test moesten we rond de periode van de eisprong (ivm vruchtbaar slijm) gemeenschap hebben 's avonds. Dit moment is vastgesteld dmv meerdere echo's. De volgende ochtend moesten we vervolgens naar het ziekenhuis komen. Er is toen een beetje slijm bij mij weggezogen en onder de microscoop bekeken. Normaal als alles goed is, zijn er dan levende zaadcellen te zien. Deze kunnen namelijk best een tijdje overleven. Echter bij mij konden ze alleen maar dode zaadcellen vinden en de meesten waren zelfs ook al echt weg. Op basis hiervan hebben ze de zuurtegraad van mn slijm gemeten en toen bleek het echt veels te zuur te zijn, waardoor de zaadcellen geen enkele kans van overleven hadden en dus ook nooit levend bij een eicel zouden kunnen komen. Sorry voor de lange uitleg Maar hopelijk is het zo wel duidelijk, hihi