Vandaag deze test in handen! Zo gelukkig, maar ook zo spannend of het allemaal goed mag blijven gaan. 1e kindje, 1e ronde
Hi Anma, Gefeliciteerd!!! Hier ook 1e kind, 1e ronde. En ook gister getest.. Dus we lopen samen.. Vandaag zou ik ongesteld worden, maar heb 1dag eerder getest. Ik vind het spannen en kan niet wachten tot mijn eerste echo. Ik hoor graag over de loop van je zwangerschap!
Dankje! Hoe gaat het? Heb je al kwaaltjes? Ik heb zwaar en pijnlijke borsten, in de avond krijg ik veel slaap en heb ook ongesteld gevoel (al vanaf mijn eisprong al). Maar over het algemeen voel ik me best wel prima. Ik hoor het graag van jou. Gr
Ik heb ook wel wat last van pijnlijke borsten en ben 's avonds ook erg moe. Week hiervoor was ik 's nachts drijfnat van het zweet. Echt niks voor mij, heb het altijd koud haha! Maar dat is nu redelijk over. Sinds een week heb ik ook dat ongesteldgevoel. Best spannend, vind je niet? Elke keer hoop je dat je toch geen bloed vind bij het naar het toilet gaan Heb jij de verloskundige al gebeld?
Ja het is zeker spannend. Vandaag naar toilet geweest en wat lichtbruin verlies, maar las dat het geen kwaad kan. Probeer tog positief te blijven Nee nog niet. Dat ga ik in 6e week doen, oftewel dat raden ze aan. Heb wel een verloskundige praktijk gekozen. En jij heb je gebeld? Weet je misschien wanneer je de 1e echo krijgt?
Oeh..dat is altijd spannend ja! Zolang het maar bruin is, is het idd geen probleem volgens mij. Ik ben vanaf het begin hartstikke medisch, vanwege mijn diabetes. Ik kom dus gelijk bij de gynaecoloog onder controle. Ik ga morgen maar eens bellen voor een afspraak. Vermoed een afspraak bij de 8 weken. Ben benieuwd
Vandaag ben ik naar de huisarts geweest. En ook verloskundige gebeld. Eind januari krijg ik mijn eerste echo😊😊 Vanaf morgen begin ik met het nemen van foliumzuur. Heb jij al een afspraak?
Ja ik ben laat naar ha geweest en wist niet dat ik het zonder recept kon krijgen. In peer zit hoge percentage van foliumzuur en ik eet elke dag eentje dus hoop dat het heeft een beetje geholpen 😕😃 Een week na jou heb ik mijn afspraak! Looking forward to it!!