Zwanger??

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door pinkmylife, 26 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinkmylife

pinkmylife Niet meer actief

#1 pinkmylife, 26 feb 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2017
    Wat!!! Is het eindelijk raak?

Van links naar rechts: 9, 10 en 11 dpo.

Wat denken jullie? :( Test is van 2besure en heb helaas geen andere in huis.

Bijgevoegde bestanden:

2. Maxy

Maxy Lid

7 apr 2016
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik vind het er positief uit zien!! Voorzichtig gefeliciteerd! Wanneer is je nod?

3. Noor31

Noor31 Actief lid

20 feb 2016
    230
    47
    28
    Vrouw
    Hij loopt op, gefeliciteerd!!!!

4. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Zo te zien is het raak ! Voorzichtig gefeliciteerd !

5. pinkmylife

Mn nod is woensdag 1 maart. Heb net een aantal ervaringen gelezen en las helaas dat sommige ook vals positief testen :( met 2besure.

Zal morgen andere testen halen en dinsdag weer testen. ;)

6. pinkmylife

Vanochtend een dikke vette omo test van de kruidvat!!! Gatver ben zo teleurgesteld... ga dus een mooi klacht indienen bij 2besure ;)

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ach wat naar voor je! :(

8. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Hé wat naar van je negatieve test! Had je wel een controle streep? Soms doet een test het gewoon niet. Dan heb je ook geen controle streep.. Maar sommige testen zijn ook niet zo gevoelig. Die doen het pas als je hcg wat hoger is.. Dus ga niet direct van 't negatieve uit!
    Maar wacht even tot na je NOD af.. :) en mocht je indd je nod hebben, vrijdag nogmaals testen. ;)

9. pinkmylife

Ik begin al vroeg met testen (5dpo) omdat ik pregnyl(hcg) spuit en dus eerst een negatieve test moet hebben voordat ik positief test. Ik heb duidelijk op 8+9 dpo negatief getest. En daarna liepen ze op, zie beginpost.

Ik had 12 dipsticks van 2besure besteld dus mochten de testen valse positief resultaten geven, dan zouden ze toch nooit negatief kunnen worden?
    Maar mocht ik zwanger zijn dan zou kv2v5 vandaag toch echt positief moeten zijn.. en ja ik had wel een controle streep..pfff snap er helemaal niks meer van!!

10. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Loopt mooi op

11. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Wat balen. Wel gek, want ze lopen daar wel echt op! Even je nod afwachten, en nog eens testen met kruidvat 2V5?
    ik duim voor je.

12. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Ik vind dit zulke rottesten!! Ze bleven bij mij altijd wit, zelfs toen ik zwanger was. Bij m'n vriendin juist het tegengestelde.... strepen terwijl ze niet zwanger was. Hoop voor je dat je gewoon nog wat aan de vroege kant bent meis! Kruidvat is ook echt niet meer wat het was hoor! Hou hoop!!

13. parapluutje

parapluutje Actief lid

16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    ik heb er afgelopen weekend meegetest (2besure) en ze waren wel al licht positief, daarna testen besteld bij zwanger & kids en kruidvattesten gedaan en die liepen ook op. Heb je sochtends getest? wie weet dat de andere testen alsnog later positief worden omdat je vroeg bent!

Deel Deze Pagina