Onzekere kip!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door TantePollewop87, 23 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TantePollewop87

3 jan 2017
    28
    14
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik zie vaker dat dames hier wat onzekerheden van zich afschrijven, dus ik dacht; ik doe ook een poging.. Misschien helpt het.

Ik weet sinds vorige week woensdag dat ik zwanger ben, nu 5 wk en 3 dgn, maar ik vind het zó verschrikkelijk onwerkelijk en moeilijk te geloven (terwijl de test toch echt heel duidelijk was, alle 3 de testen eigenlijk ;)).

Verder heb ik ook de bijbehorende symptomen (gevoelige borsten, misselijkheid (ene dag erger dan de andere), weinig eetlust, vermoeidheid etc.

Nou heb ik sinds dinsdag wel last van (sorry) waterige ontlasting, maar dan echt gewoon vloeibaar. Misschien komt het daar vandaan.

Hopelijk is het wat werkelijker als we de eerste echo hebben gehad op 15 maart.

Sorry voor m'n gezeur, maar wilde het even ergens kwijt :).

2. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Je bent zeker niet de enige hoor, die onzeker is.. Onzekerheid is niet fijn, zeker niet, maar probeer dit te laten weg ebben, voor andere gedachten. Ik ben ook heel lang onzeker geweest (en soms nog wel eens hoor) maar ik denk dan aan mijn babyboy, die straks bij mij mag zijn. Probeer onzekerheden om te zetten in mooie gedachten. Het is jammer dat je nog zo 'vroeg' in je zwangerschap bent, want vele vk's hebben inloop spreekuur, waar je even naar t hartje mag luisteren buiten de controles om. Dat vind ik zelf erg prettig, dat ik even na inloopspreekuur kan. Ik hoop dat bij jou ook de onzekerheid weg kan ebben. Want leven met onzekerheid, sloopt je! Daar weet ik alles van.. En zoek afleiding voor de momenten dat je denkt onzeker te gaan worden. Succes en probeer toch te genieten

3. TantePollewop87

3 jan 2017
    28
    14
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je lieve reactie!

4. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    je bent zeker niet de enige ik heb 10 testen ongeveer gedaan
    en zo onzeker en onwerkelijk tot de eerste echo vandaag
    kan het nog steeds niet geloven dat het nu wel goed gaat
    dus er is niks raars aan hoor denk dat we dat allemaal hebben hier
    er is een onderwerp eerste echo in maart
    bij topic onderzoeken
    miss is het leuk om daar te kletsen met anderen

5. TantePollewop87

3 jan 2017
    28
    14
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tip!

6. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Succes meid en zet echt je onzekerheid om in leuke gedachtes. Dat klinkt heel makkelijk, maar je moet het even kunnen.. En dan word het ook wel makkelijk! Want de onzekerheid maakt je gek & sloopt je. En dat is echt niet prettig.. Dat maakt het alleen maar erger! Probeer echt je gedachten om te zetten, probeer de gedachten van onzekerheid niet toe te laten. Natuurlijk is onzekerheid wel normaal maar tot een bepaalde hoogte! Het mag je niet gaan overheersen. Het mag niet alle ruimte in beslag innemen. Met mate is onzekerheid normaal. En zijn we allemaal onzeker. Maar vooral erover praten, dat is ook heel belangrijk en proberen laten 'weg te ebben'

7. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Die eerste weken doorkomen waren hier ook een hele uitdaging. Proberen jezelf en je gedachten af te leiden door andere dingen en weten dat de eerste echo er echt wel aankomt, hoe lang het ook lijkt te duren :)

8. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    Hier nog een onzekere kip!
    Ik heb volgende week mijn eerste echo..
    2 weken geleden de afspraak gemaakt en wat gaat
    de tijd slooooooom.....

probeer mezelf af te leiden maar eerlijk gezegt werkt er niks.....

Deel Deze Pagina