Zwanger met gelijk dikke plus

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Kimberley1603, Mar 27, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimberley1603

Apr 8, 2016
    64
    1
    8
    Daarnet een zwangerschapstest gedaan van kruidvat en en daar kwam uit dat ik zwanger ben! 😄😄 er kwam binnen een paar seconden al echt een dikke duidelijke plus. Terwijl ik nog maar 2 dagen over tijd ben. Ik hoor dat de kans dan groot is dat er een tweeling kan komen klopt dat? De vorige keer kwam er een hele vage onduidelijke plus. Ik kreeg 3 week later ook een miskraam. Zou die vage plus dan misschien een voorteken geweest zijn van de miskraam? Ik ben nu trouwens natuurlijk wel super blij en hoop dat het deze keer wel goed mag gaan! Heeft er iemand tips om minder erover in te zitten dat het dit keer weer fout gaat?

2. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

Jun 17, 2014
    1,187
    426
    83
    Female
    Brabant
    Geen ervaring met meerlingen, maar wil je toch feliciteren met je zwangerschap!

3. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Proficiat!!

Ik had bij mijn oudste op 13dpo al echt een enorme knaltest. Ze was geen meerling ;) Bij mijn jongste op 16dpo een vaag testje.

4. 1BB

1BB Bekend lid

Oct 3, 2016
    573
    67
    28
    Female
    ♡
    Gefeliciteerd!
    Ik was 1 dag overtijd en binnen drie seconden of stond er al een dikke streep. Het is er gewoon eentje :)

Ik weet niet in hoezeer een snelle positieve streep effect heeft op wel of geen miskraam. Niet om lullig te doen, maar ik denk niet dat het perse betekent dat het dan ook goed gaat. Er kan zoveel misgaan in een zwangerschap. Mijn zwangerschap kan ook nog mis gaan.

Heb je de vorige keer ook met twee dagen overtijd getest? En op precies dezelfde manier? (Wel of niet met ochtendurine).

Ik wil je echt niet ongerust maken, het komt zoals het komt. Je zorgen maken om iets wat zou kunnen gebeuren is onnodige stress. Ga lekker je Datum voor de eerste echo plannen!!

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Gefeliciteerd!

6. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Gefeliciteerd.
    Ik heb bij mijn 2 zwangerschappen ook getest met de plustesten van kruidvat. Meteen tijdens het doorlopen meteen een super knallerdeknal streep bij beiden, helaas is de eerste zwangerschap uitgelopen op een miskraam en de tweede zwangerschap verliep goed en heb een kerngezond kindje gekregen. Het zegt dus helaas niks, maar voor nu ben je hartstikke zwanger! Geniet ervan!

7. Kimberley1603

Apr 8, 2016
    64
    1
    8
    Dankjullie wel voor de reacties! :)

8. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

Apr 15, 2014
    777
    1
    16