Eindelijk zwanger! En gelukkig ook nog spontaan. De eerste onderzoeken zijn al wel geweest, dus de vervolgafspraken hoeven niet meer! Begin van de week al getest, maar vriendlief is vandaag jarig en hadden de CB bewaard als verjaardagscadeau. Nu konden we het zwart op wit aflezen!
Gefeliciteerd! Hier hetzelfde verhaal. Onderzoeken gehad, niks uitgekomen en nu alsnog spontaan zwanger. Heb er 15 maanden over gedaan. Geniet ervan!
AHH wat cool! Ik ben ook net zwanger na 16 rondes! Geweldig voelt het he?! Maar ook onzeker nog, ik ben vooral blij dat het in ieder geval kan (was bijna bang dat ik onvruchtbaar was)
Oh gaaf ! Gefeliciteerd ! Ik ben er ook achtergekomen vandaag dat ik zwanger ben na 16 rondes! Dus we lopen precies gelijk. Vind jij het ook nog zo onwerkelijk ?
Jij ook gefeliciteerd! Ja het heel onwerkelijk. Als ik niks voel denk ik: oh jee, straks blijkt het toch niet zo te zijn. Bij steken denk ik: shit, zit het wel goed? Heerlijk dubbel dus. Van mij mogen die eerste spannende weken wel op zijn... Ook het gevoel: straks gaat het mis en moeten we weer een ronde of 16 wachten? Moet maar proberen het naast me neer te leggen 😉 Jij al kwaaltjes?